|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
استاندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید مصمم است با تحول نظام اداری مبتنی بر سیاست های 26 گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب، موانع توسعه را برطرف کند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سال 1389 با ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری در 26 بند، همه مخاطبان این سیاست ها را موظف کردند زمان بندی مشخص برای عملیاتی شدن آن را تهیه و پیشرفت آن را در فواصل زمانی معین گزارش نمایند.

به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور عصر یکشنبه در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با تاکید بر اجرای این سیاست ها برای اصلاح نظام اداری اضافه کرد: بین رشد و توسعه پایدار و تحول و سلامت در نظام اداری کشور رابطه معنا داری وجود دارد و توسعه همه جانبه بدون تحول نظام اداری غیر ممکن است.

وی افزود: مجموعه برنامه های دولت برای اصلاح نظام اداری از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده و این سیاست ها مبنای عمل مدیریت استان اصفهان است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: رویکرد راهبردی دولت یازدهم در قالب نقشه راه اصلاح نظام مدیریت و اداری کشور تدوین و بر اساس آن هشت برنامه تحول اداری به عنوان سطح تاکتیکی و 30 برنامه در سطح اجرایی به 50 دستگاه اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی و اداری استان بر مبنای مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی در سال 92، به عنوان سال استقرار دولت تدبیر و امید است.

وی گفت: وجود نیروی انسانی قابل و کارآمد در نظام اداری، عزم ملی به وجود آمده به واسطه سیاست های اقتصاد مقاومتی و رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه جبران نقاط ضعف اجرایی به عنوان نقاط قوت سیستم اجرایی و اداری استان است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: باید از فرصت های به وجود آمده در دولت یازدهم استفاده کنیم و با اصلاح نظام اداری و اجرایی شاهد تحقق حماسه اقتصادی باشیم.

زرگرپور اظهار کرد: عدم دستیابی به شرایط تعامل پویا و مستمر با اقتصاد جهانی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی از تهدیداتی است که کارآمدی و تاثیر نظام اجرایی را به مخاطره می اندازد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت در بهمن سال جاری به اصفهان، گفت: معاون اجرایی ریاست جمهوری این سفر را منظم ترین و با برنامه ترین سفر استانی توصیف کرد.

زرگرپور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت را حمایت از نظام اسلامی می دانند، ادامه داد: شکوه و ابهت استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید نشانگر قدرشناسی مردم از برنامه های یک سال و نیم دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف و رضایت نسبی مردم است.

وی با اشاره به شرایط سیاسی اجتماعی منطقه، گفت: حضور مردم در استقبال از رییس جمهوری مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان بود.

هفدهمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با معرفی 21 دستگاه برتر اداری و اجرایی و 351 کارمند به عنوان برگزیدگان خدمت سال 1392 به کار خود پایان داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین