|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای رویارویی با تیم الاهلی عربستان با سه پرواز عازم شهر جده می شود.
تراکتورسازی برای دیدار هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب باید روز چهارشنبه 27 اسفند ماه جاری ساعت 20 و 50 دقیقه مقابل الاهلی عربستان صف آرایی کند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به میسر نبودن پرواز چارتر از تبریز به جده، گفت: بر همین اساس تصمیم گرفته شد اعضای تیم روز یکشنبه از تبریز به مقصد تهران سفر کرده و با انجام یک تمرین سبک در این شهر، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم شهر دوحه قطر شوند.

ایوب ذوالفقاری اضافه کرد: پس از اقامت سه ساعته در دوحه از طریق این شهر، با پرواز ساعت 12 و 30 دقیقه روز دوشنبه عازم شهر جده محل برگزاری بازی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته نیز سفر تیم فوتبال تراکتورسازی به عربستان با پروازهای مستقیم انجام نشده است، گفت: در سال های قبل نیز این سفرها از طریق پروازهای تبریز- استانبول و در نهایت عربستان انجام می شد.

ذوالفقاری در پاسخ به این پرسش که آیا اعزام تیم با سه پرواز برای بازیکنان خسته کننده نیست؟ اظهار کرد: به دلیل فاصله زمانی مناسب بین پروازها چنین نخواهد شد و اعضای تیم با آسودگی خاطر و بدون کوچکترین مشکلی آماده بازی مقابل حریف خود خواهند شد.

وی از آمادگی کامل بازیکنان تیم خبر داد و گفت: هدف اصلی تراکتورسازی در بازی مقابل الاهلی عربستان کسب پیروزی است و اگر حتی با یک امتیاز نیز به تبریز برگشتیم، برای ما راضی کننده است.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گروه دی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های نسف قارشی ازبکستان، الاهلی امارات و الاهلی عربستان هم گروه است.

این تیم در بازی نخست خود در ازبکستان با نتیجه 2 بر 1 مقابل نسف قارشی شکست خورد و در هفته دوم در تبریز مقابل الاهلی امارات به پیروزی یک بر صفر رسید تا با سه امتیاز در رده سوم گروه خود جای بگیرد.

حریف روز چهارشنبه تراکتورسازی نیز با کسب یک پیروزی مقابل نسف قارشی و یک تساوی مقابل الاهلی امارات با چهار امتیاز در رده نخست این گروه قرار دارد.

الاهلی عربستان که در سال 1936 تاسیس شده است، در پایان هفته 19 لیگ برتر این کشور با 43 امتیاز در رده دوم جای دارد.

این تیم به عنوان تیم دوم شهر جده پس از الاتحاد شناخته می شود و بازی های خانگی آن در ورزشگاه 62 هزار نفری ملک عبدالله برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین