کد خبر: ۴۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
مدیررسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در نامه ای رسمی اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت داوران بازی های اخیر این تیم به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرده است.
رضا جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: در نامه عباس جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبا به مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر فوتبال از نحوه قضاوت داوران بازی های این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گلایه شده است.

وی با اشاره به متن این نامه گفت: باشگاه صبای قم در خصوص مشکلات نظارت و نحوه قضاوت داوران در بازی های صبای قم در نیم فصل دوم مسابقات به ویژه در بازی های این تیم از جمله مقابل نفت مسجد سلیمان که متاسفانه به علت ضعف نظارت ناظران فشارهای ناجوانمردانه ای درآن مسابقه بر تیم ما صبا وارد شد هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی به آن نشان داده نشد.

بنا بر اعلام مدیر رسانه ای باشگاه صبای قم در ادامه نامه آمده است: متعاقب آن قضاوت پر اشتباه داوران در دیدار تراکتورسازی و صبای قم از هفته بیستم که با گرفتن یک پنالتی ناحق به نفع تیم تراکتورسازی، اعلام آفساید بی مورد بازیکن صبا در موقعیت تک به تک، عدم اخراج مدافع تراکتور سازی در صحنه تک به تک و نادیده گرفتن یک پنالتی از تیم صبای قم در این دیدار، قضاوت داوران در این مسابقه را تکمیل نمود.

در ادامه نامه عنوان شده است: در بازی صبای قم و راه آهن متاسفانه داور یک پنالتی صبا را نادیده گرفت. این بی تفاوتی کمیته داوران در نحوه نظارت و چیدمان داوران کم تجربه و تازه کار برای بازی های صبای قم به اوج هنرنمایی داوران در دیدار با استقلال خوزستان منجر شد.

در ادامه این نامه اضافه شده است: گرفتن یک پنالتی اشتباه و فاحش از سوی داور مسابقه در دقیقه 65 به نفع تیم استقلال خوزستان که می توانست منجر به صدور کارت زرد برای مهاجم حریف گردد و در ادامه ورود زودهنگام مهاجم زننده گل آقای سیدصالحی در زمان زدن ضربه پنالتی که از چشم داور و کمک ایشان نادیده گرفته شد منجر به پایه ریزی برنده شدن تیم حریف شد.

در ادامه نامه اعتراضی باشگاه صبای قم افزوده شده است: با مرور روند قضاوت های هفته های اخیر در بازی های این باشگاه و اشتباهات مکرر داوران و بی تفاوتی فدراسیون و کمیته و دپارتمان داوری به این موضوع و اصرار بر بکارگیری داوران کم تجربه و تازه کار و عدم اتخاذ تصمیم مناسب در این زمینه از سوی تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال منجر به از دست رفتن امتیازات حساسی از تیم ما گردیده است که باعث آسیب به جایگاه و اعتبار نام باشگاه صبای قم شده است.

در پایان این نامه نیز خطاب به مهدی تاج آمده است که دستور فرمایید وفق آئین نامه سازمان لیگ موضوع مورد بررسی و ظرف 48 ساعت آینده پاسخ لازم به این باشگاه ارسال گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین