|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال باید بداند فوتبال ایران قانون دارد و وی باید در مقابل نتایج خود پاسخگو باشد.
شهرام دبیری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار افزود: رفتار کی روش و نحوه پاسخ دادن او به دبیرکل فدراسیون فوتبال وسایرمخالفانش اصلا خوب نیست و کی روش باید قبول کند که مقابل نتایج و عملکرد خود پاسخگو باشد. قطعا با روندی که وی در پیش گرفته دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا در نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این مساله ورود خواهیم کرد وکی روش حق ندارد اینگونه وارد حاشیه شود و باید در چارچوب و قوانین حرکت کند.

عضوهیات رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: کی روش باید قوانین را رعایت کند و قرار نیست هر روز به یکی از زحمتکشان فوتبال ایران بتازد. کی روش باید قبول کند که فدراسیون فوتبال و هیات رییسه در کارهای او نظارت خواهد کرد و او هم موظف است پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: قرار نیست همه کارها در فوتبال ایران دست کی روش باشد و او هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. اطمینان داشته باشید هیات رییسه فدراسیون فوتبال در کار تیم ملی نظارت می کند و در جلسه آینده در این باره حتما صحبت خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: فوتبال ایران به هیچ فردی متکی نیست و مطمئن باشید هر کسی که بتواند طبق برنامه ما کار کند با او کار می کنیم. کی روش را به عنوان یک مربی خوب می شناسم اما برخی رفتارهای او انصافا صحیح نیست و نباید فکر کند همه کار فوتبال ایران او است و کسی هم حق دخالت در تصمیم گیری های او را ندارد.

کی روش روزیکشنبه با حمله به دبیرکل فدراسیون فوتبال، صحبت های وی را در باره نتایج تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های اسیا توهین آمیز دانسته و خواستار تعیین تکلیف او از سوی رییس فدراسیون فوتبال شده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین