|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری ها با بیان اینکه 574 هزارو 801 تن در انتخابات شورایاری ها شرکت کرده اند، گفت: اسامی منتخبین امروز 24 اسفندماه اعلام می شود.
طلایی رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری ها در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه 574 هزار و 801 تن در انتخابات شورایاری ها شرکت کرده اند، اظهار کرد: امروز اسامی منتخبین اعلام می شود و آنها می توانند ظرف مدت 48 ساعت اعتراض های خود را مبنی بر تخلف در آمارها اعلام کنند.
طلایی با تاکید بر اینکه آمارها نشان از رشد 30درصدی انتخابات شورایاری‌ها نسبت به دوره سوم دارد گفت: 250نفر جز 7نفر اول رای آورندگان هستند.
وی تصریح کرد: 50درصد رای آورندگان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند و 15درصد مدرک کاردانی و 35 درصد مدرک دیپلم و زیر دیپلم دارند و همچنین 556 هزارتن سن بین 25تا 40سال و 822 نفر بالای 50سال سن دارند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها  با بیان اینکه 87درصد رای آورندگان آقا و 13درصد را خانم هستند افزود: 25درصد از این رای آورندگان کارمند، 35درصد شغل آزاد، 25درصد جز افراد ایثارگر،‌رزمنده و جانباز و همچنین 11درصد هم جز اقشار فرهنگی جامعه هستند.
طلایی ادامه داد: مناطق 1،2،4،22،5 رشد 50درصدی شرکت کنندگان نسبت به دوره سوم داشته و همچنین احساس نیاز شهروندان این مناطق را برای پاسخگویی به نیازهای خود شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه در صبح انتخابات یکی از صندوق‌های اخذ آرا در منطقه19 مردود اعلام شد گفت: گزارشاتی حاکی از تخلفات به ستاد اجرایی انتخابات اعلام نشده و انتخابات در صحت کامل برگزار شده است.
طلایی در پایان با اشاره به تغییر فرهنگ شهروندان در جامعه افزود: اگر فرهنگ را در جامعه اصلاح کنیم می‌توانیم سرمایه‌های ملی را پاس و در راستای افزایش آن بکوشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین