|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مهرداد موسوی روز شنبه در شورای اداری تویسرکان افزود: همه دنیا دیدند که ایران اسلامی در منطق هسته ای خود ذره ای عقب نشینی و کرنش نکرد و با تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی شکستنی نیست.
مهرداد موسوی روز شنبه در شورای اداری تویسرکان افزود: همه دنیا دیدند که ایران اسلامی در منطق هسته ای خود ذره ای عقب نشینی و کرنش نکرد و با تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی شکستنی نیست.

وی بیان کرد: ایران جایگاه قدرتمند و با عظمت خود را در دنیا تثبیت کرده و امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه با پی بردن به قدرت ایران فقط باید روند تعامل و سازش با ایران را در پیش بگیرند.

موسوی ادامه داد: درخت انقلاب اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که ابرقدرت های ظاهری دنیا توانایی حذف آن از معادلات سیاسی جهان را ندارند و به ناچار به اقتدار و نفوذ گسترده ایران اعتراف می کنند.

وی با اشاره به اختلافات بزرگ در دولت و کنگره آمریکا بر سر مواجهه با اقتدار هسته ای ایران تصریح کرد: اکنون همه دنیا می دانند موضع هسته ای ایران منطقی و به حق است و تداوم سیاست ها و تحریم های ظالمانه فقط به نابودی نظام سلطه جهانی می انجامد.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: مذاکرات هسته ای با نظارت رهبر معظم انقلاب، تدابیر رییس جمهوری و هیات دولت و بهره گیری از یک تیم متخصص، برخوردار از آداب و فنون ویژه دیپلماتیک و مقتدر مذاکره کننده با موفقیت به پیش رفته و به فضل خدا به اتمام خواهد رسید.

وی اذعان کرد: اگر مذاکرات هسته ای به نتایج مورد نظر رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم برسد، بسیاری از درآمدهای بلوکه شده ایران در خارج از کشور آزاد می شوند و کشورهای مختلف جهان برای سرمایه گذاری در ایران به عنوان کشور پیروز در مذاکرات هسته ای حضور می یابند.

موسوی کنترل قیمت دلار و ارز، کاهش بهره های بانکی و رونق اقتصادی را از دیگر پیامدهای توافق خوب در مذاکرات هسته ای برشمرد و افزود: اکنون سرمایه گذاران داخلی باید برای حمایت از نظام و مردم به سمت اشتغالزایی حرکت کنند زیرا دفاع از کیان کشور و انقلاب تنها حضور در میدان های نظامی نیست.

وی تاکید کرد: در سال گذشته دولت تدبیر و امید با دست خالی و یک چهارم درآمدهای نفتی نسبت به گذشته کارهای بزرگی مانند طرح تحول نظام سلامت را انجام داد که تنها برای استان همدان اعتباری معادل یک هزار و دویست میلیارد ریال یارانه بهداشت و سلامت در برداشت.

فرماندار تویسرکان همچنین با اشاره به کاهش نرخ تورم کشور از 40 درصد به حدود 20 درصد در مقطع مدیریتی دولت یازدهم گفت: اگر امروز اعتبارات مالی و پولی زیاد نیست اما تدبیر و مدیریت با حضور وزیران با تجربه و زبر دست در دولت هست.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در مدت مدیریت خود بدون حاشیه به دنبال خدمت به نظام اسلامی و مردم بوده و اکنون فضای امن و با آرامشی را برای کشور رقم زده است.

موسوی از فعالیت های موثر اجرایی در حوزه های فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی، امنیت و عمران و دیگر خدمات رفاهی در سال 93 در شهرستان تویسرکان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال 93 ، 950 فرصت شغلی ایجاد و در سامانه رسمی ثبت شد که با توجه به میانگین کشوری و استانی در این بخش، عدد قابل قبولی به حساب می آید.

وی یادآور شد: بسیاری از طرح های عمرانی شهرستان مانند چهار بانده کردن جاده های تویسرکان- جوکار و تویسرکان- کنگاور نیز از حالت رکود خارج شده و برخی نیز در همان سال 93 به بهره برداری رسیده اند.

در این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از مسوولان دستگاه های اجرایی برتر تویسرکان در سال 93 تجلیل به عمل آمد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شهر همدان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین