|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) درباره اتفاقات مسابقه مقابل نفت مسجد سلیمان توضیح می دهند.
تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر رفت.

این دیدار حاشیه های فراوانی مانند پرتاب ترقه و سنگ از سوی تماشاگران و فحاشی به سرخپوشان داشت اما مسئله دیگری برای پرسپولیس حاشیه ساز شده است.

قرار بود بازیکنان دو تیم در این مسابقه با چفیه وارد زمین شوند و کاپیتان ها وصیت نامه دو شهید را قرائت کنند اما این برنامه از سوی پرسپولیسی ها اجرا نشد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این مسئله اظهار داشت: در جریان بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که به اندازه کافی در مورد آن صحبت شده و قصد پرداختن به آن را نداریم اما اظهاراتی درباره اینکه بازیکنان و صیت نامه شهید را قرائت نکرده و چفیه نینداختند مطرح شده است که بازیکنان پرسپولیس فردا اطلاعیه ای در این زمینه از طریق روابط عمومی باشگاه منتشر خواهند کرد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود با عکس شهدا و بنر یادبود شهید همت به میدان رفتند و همواره به شهدا احترام گذاشته اند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید این تصور ایجاد شود که بازیکنان پرسپولیس قصد بی توجهی به مقام شهدا را داشتند. بازیکنان پرسپولیس می دانند که اگر شهدا و جانبازان نبودند امروز ما هم نبودیم و به همین دلیل نباید بازیکنان را نسبت به این مسائل بی تفاوت نشان داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین