|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
استاندارالبرز گفت: دولت 'تدبیر و امید' به رغم گرفتاریها و مشکلات داخلی و خارجی ، توانست در یکسال اخیرعملکرد مقبولی را به مردم ارایه دهد.
سید حمید طهایی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: این عملکرد مقبول دولت با همت و یاری مردم و تلاش همه مسوولان به دست آمده است.

وی ادامه داد: توفیق دولت در سیاست خارجی، فضای ایران ستیزی و فضای شکننده که منتظر اخبار بد از رسانه های جهانی بودیم، را از بین برد.

استاندارالبرز گفت: اکنون جهانیان ما را محق می دانند و ایران به جزیره ثبات در خاورمیانه تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: مذاکرات هسته ای چه به نتیجه برسد یا چه نرسد، ایران اسلامی راهبرد اقتصاد مقاومتی را پیش خواهد برد.

طهایی در ادامه خطاب به مدیران حاضردرنشست ادامه داد: هردستگاه اجرایی درحوزه خود به استناد قانون می تواند در زمینه ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی بومی و منطقه ای اقدام کند.

استاندارالبرز خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده برمنبای حداقل اتکا به نفت و حداکثر استفاده از منابع داخلی خواهد بود.

وی تاکید کرد: هرمسوول باید سیاست های دولت را در حوزه کاری خود پیاده کند و وعده هایی که رییس جمهوری در انتخابات داده را اجرایی کند .

استاندارالبرز ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل ایرنا به نقش رسانه ها اشاره کرد و ادامه داد: اگر مدیران در حوزه کاری خود اطلاع رسانی قوی داشته باشند راه هموار خواهد شد .

درادامه این نشست استاندار البرز به روز درختکاری اهمیت محیط زیست درسلامت انسانها اشاره کرد و گفت: عده ای درتلاش هستند برای کسب منفعت بیشتر به محیط زیست لطمه وارد کنند وباید این نکته مهم را نهادینه کرد که محیط زیست تعلق به آیندگان نیز دارد .

توجه به آب و صرفه جویی درمصرف آن از دیگر موضوعاتی بود که طهایی به آن پرداخت و افزود: باید از منابع طبیعی و ابی بهره بیشتری برد و با جلوگیری از هدر رفت آن مانع از فقیر شدن کشور در این بخش مهم اقتصادی شد .

استاندارالبرز رونق اقتصادی استان را بستگی به همت مجموعه مدیران و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی خواند و از مسوولان خواست تا تشکیلات اداری را دراین زمینه تسهیل کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی از مدیران اجرایی خواست تا با برنامه ریزی دقیق زمینه ارایه خدمات بهتر را به مسافران نوروزی فراهم کنند و دراین بین کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است .

*** گفتمان وحدت باید تسری یابد

استاندارالبرز گفتمانی که در جامعه تاثیرگذاراست را گفتمان وحدت خواند و افزود: نباید اختلاف نظرو سلیقه ها نباید مانع از بی توجهی به نقاط مشترک که همان منافع ملی و مردم هستند شود.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید منافع ملی و مردم را هزینه باند و گروه خاص کرد و باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه بهترشود .

طهایی گفت: با سعه صدر باید به دنبال حل اختلافات بود و حماسه سیاسی انتخابات سال آینده را با حضور در پای صندوقهای رای رقم زد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین