|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
معاون مرکز فوریت های پزشکی البرز اعلام کرد: 39 نفر درهفته گذشته براثر حوادث آتش سوزی، انفجار گاز و گازگرفتگی در این استان راهی بیمارستان شدند.
آرش رحمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر حوادث براثر بی احتیاطی و عدم توجه مردم به اصول ایمنی رخ داد.

وی اظهار داشت: دراین مدت یک هزارو 236 ماموریت توسط مرکز فوریت های پزشکی در سطح استان انجام شد که از این تعداد یک هزارو 121ماموریت درون شهری، 97ماموریت جاده ای و 13مامویت بین مراکزبود.

این مسوول افزود: طی مدت زمان یاد شده 174مورد تصادفی ، یک هزا رو 57غیر تصادفی به اورژانس البرز گزارش شد.

رحمتی ادامه داد: از این تعداد 478 بیمار به مراکز درمانی انتقال یافتند و 575 بیماردیگر در محل از خدمات و مشاوره امدادگران اورژانس بهره مند شدند.

وی گفت: کلانشهر کرج با 84 درصد ، ساوجبلاغ 10 درصد، نظرآباد پنج درصد و طالقان یک درصد به ترتیب بیشترین و کمترین حوادث در این استان را داشتند.

این مسوول تعداد تماس های تلفنی شهروندان با مرکز اورژانس البرز طی هفته گذشته را 13هزارو 530 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تماس 47درصد مربوط به مزاحمان تلفنی و 43درصد بیماران بودند.

وی ادامه داد: در این مدت پنج هزارو 825 مشاوره درمانی به بیماران از سوی مرکز فوریت های پزشکی استان البرز داده شد.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال به خانواده ها توصیه کرد، مراقب رفتارهای فرزندان خود باشند.

وی افزود: تجربه سالهای گذشته بیانگر این است که حوادث چهارشنبه آخر سال با حضور والدین در کنار فرزندان به صورت چشمگیر کاهش می یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین