|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: برای حضور در کمیته فنی شروطی دارم و حاضر نیستم به عنوان یک فرد بی مصرف در جلسات این کمیته حضور پیدا کنم.
حسن حبیبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال، گفت: تلفنی با مسئولان کمیته فنی فدراسیون فوتبال صحبت کردم و قرار شد طی یک جلسه حضوری با مسئولیت های این کمیته آشنا شوم و بعد در مورد حضورم تصمیم بگیرم.

وی ادامه داد: من از مسئولیت های کمیته فنی آگاه هستم اما می خواهم بدانم خواسته این دوستان از من چیست و فکر می کنم این مساله به بعد از عید موکول شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازهم اعلام می کنم به دنبال حضور در کمیته فنی نیستم اما این را بدانید که اگر مسئولیتی را برعهده بگیرم باید آن را به بهترین شکل انجام دهم.

وی اظهار کرد: سالی 5 ماه ایران نیستم و در زمانی هم که در ایران حضور دارم از فوتبال خیلی دور هستم. مدت ها از فوتبال ایران زده شده بودم و اصلا پیگیر حضور در فوتبال نیستم.

وی تصریح کرد: برای من که روزی نفر اول فوتبال ایران بودم خیلی قشنگ نیست به کمیته فنی بیایم که نتوانم در آن کاری انجام دهم.

حبیبی در رابطه با شروط پذیرش این مسئولیت، گفت: اگر آدم های شایسته در این کمیته باشند قطعا خواهم پذیرفت اما اگر مانند سال های قبل بخواهند این کمیته را اداره کنند قطعا این مسئولیت را نمی پذیرم.

وی در مورد اینکه آیا حاضر است با فدراسیونی کار کند که همه تصمیم هایش را کی روش می گیرد، اظهار کرد: همین مسایل است که باعث شده دیگر حوصله فوتبال را نداشته باشم اما مطمئن باشید اگر ما در فوتبال باشیم او دیگر خیلی از این کار ها را نمی تواند انجام دهد و می داند که ما از او گردن کلفت تر هستیم. برخی رفتار های این آقایان توهین به فوتبال ایران و نباید فوتبال ایران را بدون بزرگتر بدانند.

حبیبی در پایان در خصوص اینکه احتمال پذیرش حضور در کمیته فنی از سوی او وجود دارد، گفت: اگر با شرایط من کنار بیایند و بدانم می توانیم نقش خود را ایفا کنم این مسئولیت را می پذیرم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین