|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
استاندار گیلان گفت: دولت تدبیر و امید، عزمی جدی برای ایجاد توازن در مناطق مختلف و جبران عقب ماندگی ها دارد.
به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی در مراسم گاز رسانی به آخرین شهر گیلان در بره سر رودبار بر ضرورت توسعه متوازن مناطق استان در بخش های مختلف تأکید و بیان کرد: دولت عزم جدی دارد تا آن بخش از مطالبات مردم را که طی سالیان گذشته تحقق پیدا نکرد ، به منصه ظهور برساند و عقب ماندگی ها را جبران کند.

وی با اشاره به عقب ماندگی های رودبار در بخش گاز رسانی روستایی تصریح کرد : در ابتدای سال 93 شاخص برخورداری گازرسانی روستایی در شهرستان رودبار 23 درصد بود که با اهتمام و تلاش های صورت گرفته این رقم اکنون به 33 درصد افزایش یافته و باید شرکت گاز در برنامه شش ماهه دوم سال 94 این شاخص را به 53 درصد برساند.

استاندار گیلان از تحت پوشش گاز قرار گرفتن تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در سال 95 خبر داد.

نجفی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان تصریح کرد : اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله اقدامات بی نظیر دولت به شمار می رود که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم ساخته است.

وی افزود: اراده دولت بر این است تا یارانه ها را هدفمند کند و با سوق دادن تنها بخش کوچکی از یارانه ها به بخش بهداشت و درمان، شاهد این اتفاق ارزشمند هستیم.

نجفی با اشاره به پروژه چهار خطه کردن رودبار به منجیل افزود: این پروژه با پیگیری های صورت گرفته طبق برنامه زمان بندی شده، پیش رفته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در طی سالهای 1385 تا 1390 در مدت پنج سال مهاجرت روستائیان به شهرها پنج درصد رشد داشت، گفت: تمام تلاش دولت بر این است که با خدمات رسانی مناسب به روستائیان، اجرای سیاست توازن در منطقه و عدالت در توزیع امکانات؛ از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری کند.

برای گاز رسانی به 650 خانوار شهر بره سر 23 میلیارد هزینه شده است .

از 52 شهر گیلان 51 شهر از نعمت گاز برخوردارند. به دلیل وجود بافت تاریخی در شهر ماسوله این شهر در برنامه گاز رسانی شرکت گاز قرار ندارد.

شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین