|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
روسیه روز شنبه از قطعنامه پارلمان اروپا علیه روسیه به شدت انتقاد کرد و هشدار داد که این قطعنامه به تلاش ها برای ایجاد ثبات در اوضاع اروپا آسیب می رساند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، پارلمان اروپا روز پنجشنبه گذشته قطعنامه ای را صادر کرد که درخواست تحقیقات بین المللی در مورد مرگ بوریس نمتسوف مخالف دولت مسکو در آن مطرح شد. این اقدام پارلمان اروپا انتقادها از سوی سیاستمداران روسیه را به دنبال داشته است.

در همین حال الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: با این گونه قطعنامه ها یا بیانیه ها، پارلمان اروپا نه تنها اهمیت خود را کم اهمیت جلوه می دهد بلکه مستقیما بر تلاش ها برای ایجاد ثبات در اروپا آسیب می رساند. حدس اینکه چه کسی از این گونه اقدامات نفع می برد، آسان است.

همچنین کنستانتین کاساچف رئیس کمیته امور خارجه فدراسیون روسیه نیز به شدت از این اقدامات پارلمان اروپا انتقاد کرد و آن را اهداف سیاسی خواند.

الکسی پوشکوف رئیس کمیته امور خارجه دومای روسیه نیز از این اقدامات پارلمان اروپا انتقاد کرد و این پارلمان را به اجرای استانداردهای دوگانه متهم کرد.

تنش ها میان غرب با روسیه از زمان تشدید بحران اوکراین تشدید شده است و کشورهای غربی اتهاماتی را علیه مسکو مطرح کرده است اما روسیه بارها این اتهام را رد کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین