|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان در آینده می‌تواند گزینه خوبی برای استقلال باشد ولی گرفتن جای قلعه‌نویی برای هر مربی سخت است.
  مجید نامجومطلق در گفت و گو با تسنیم در واکنش به اینکه برخی معتقدند شانس قهرمانی استقلال کم شده است، گفت: من چنین نظری ندارم و باید بگویم که استقلال همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شود. البته این درست است که پیروزی مقابل نفت شرایط استقلال را خیلی بهتر می‌کرد ولی شکست در این بازی باعث نمی‌شود که شانس استقلال را کم بدانیم.

وی همچنین در خصوص مشکلات تیم استقلال خاطرنشان کرد: من بازی با نفت را ندیدم و نمی‌توانم قضاوتی در مورد این مسابقه داشته باشم. البته در مورد بازی‌های قبلی استقلال باید بگویم که این تیم زیبا فوتبال بازی نمی‌کند. برای قهرمان شدن فقط این کافی نیست که یک تیم برنده شود و مطمئناً آن تیم در بعضی از بازی‌ها دچار مشکل می‌شود.

نامجومطلق در مورد بحث حضور علیرضا منصوریان در استقلال در فصل آینده و همچنین عملکرد این مربی در فصل جاری گفت: مطمئناً نتایج منصوریان و عملکرد او می‌تواند، تأثیر زیادی در آینده مربیگری‌اش داشته باشد ولی این را هم باید در نظر گرفت که منصوریان هدایت تیمی را برعهده دارد که از لحاظ ساختار و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد. در واقع او جایی را برای مربیگری انتخاب کرد که در سال‌های گذشته هم شرایط خوبی داشت.

وی در پایان تصریح کرد: منصوریان یک تیم سازمان‌یافته را تحویل گرفت،‌ هرچند که خودش هم تلاش کرد. او در آینده می‌تواند گزینه خوبی برای استقلال باشد ولی گرفتن جای قلعه‌نویی برای هر مربی سخت است. به هر حال قلعه‌نویی در این چند سال توانست افتخارات زیادی را با استقلال و تیم‌های دیگر به‌دست بیاورد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین