|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب به مصاف النصر عربستان می‌روند و با توجه به این موضوع سرخپوشان آخرین تمرینشان را فردا برگزار می‌کنند.
کاروان پرسپولیس عصر فردا به فرودگاه امام خمینی می‌رود تا ساعت 22 تهران را به مرکز ریاض ترک کند.

در این سفر پرسپولیسی‌ها همراهی ندارند و هزینه‌هایشان زیاد نیست.

*پرسپولیسی‌ها صبج به جده می‌روند

چهارشنبه 7 صبح پرسپولیسی‌ها از ریاض به جده می‌روند و سپس با اتوبوس به مکه خواهند رفت البته قبل از سفر به خانه خدا سرخپوشان به یک کاروان ملحق می‌شوند تا آن‌ها با آموزش‌های حج آشنا شوند و بعد مشغول زیارت خواهند شد.

بد نیست بدانید شاگردان حمید درخشان از ریاض با هواپیما به جده می‌روند.

*سرخپوشان بدون ممنوع الخروجی

در حال حاضر و تا این ساعت هیچ بازیکن پرسپولیس مشکل روادید ندارد و تمام بازیکنان می‌توانند همراه تیم به عربستان سفر کنند. مسئولان باشگاه در هفته ای که گذشت به وضعیت مالیاتی بازیکنان رسیدگی کردند تا در آستانه سفر به ریاض دچار ممنوع الخروجی نشوند، صبح امروز هم مسئولان به سفارت رفتند و استعلام گرفتند.

*ویزای سفارتی برای پرسپولیسی‌ها صادر شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس لیست نفرات عازم به ریاض را به فدراسیون ارائه داده و برای گرفتن ویزا اقدام کردند اگر سفارت عربستان به پرسپولیسی‌ها ویزای سفارتی نمی‌داد مسئولان باشگاه مجبور می‌شدند تا برای نفرات اعزامی در فرودگاه ویزا بگیرند، گویا امروز مسئولان باشگاه توانستند از سفارت ویزا  بگیرند تا در فرودگاه امام خمینی(ره) وقتشان هدر نرود و با خیالی آسوده راهی ریاض شوند.

*گابریل تنها غایب مقابل النصر

فرناندو گابریل مهاجم برزیلی پرسپولیس به دلیل عمل جراحی 3 هفته از میادین دور است و تنها بازیکنی است که همراه سرخپوشان به ریاض نمی‌رود.

پزشکان به این بازیکن استراحت دادند تا در این هفته چند هفته با سپری کردن دوران نقاهت هرچه زودتر در تمرینات حاضر شود.

گفتنی است؛ فرناندو از بازی برگشت مقابل النصر به ترکیب پرسپولیسی‌ها ملحق خواهد شد.

*پول توجیبی برای کاروان پرسپولیس

گویا قرار است مسئولان باشگاه مبالغی را در ریاض به بازیکنان پرداخت کنند تا پول توجیبی برای خرید داشته باشند، هرچند سفر پرسپولیسی‌ها به ریاض جنبه زیارتی دارد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس پاداشی درنظر گرفتند و در عربستان به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

*کاروان پرسپولیس به مدینه نمی‌رود

گویا به دلیل مسافت طولانی بین مکه تا مدینه محدودیت وقت‌ پرسپولیسی‌ها، شاگردان درخشان به مدینه نخواهند رفت و پس از زیارت خانه خدا چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

گفتنی است، ساعت بازگشت سرخپوشان به تهران هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین