|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس مجلس فردا از سفر به قطر و کویت به فراکسیون رهروان گزارش می‌دهد.
صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، فردا صبح و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس، تشکیل جلسه دهد.

وی با بیان اینکه قرار است در این نشست، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای شورای مرکزی این فراکسیون نیز حضور داشته باشند، افزود: در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس که فردا صبح برگزار می‌شود، قرار است رئیس مجلس گزارشی از سفر سه روزه‌اش به کشورهای قطر و کویت به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه دهد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: در بخش دیگری از این نشست نیز قرار است، علاوه بر گزارش رئیس مجلس از سفرش به کشورهای قطر و کویت، تازه‌ترین تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور لاریجانی مورد بررسی قرار گیرد.

نعیمی‌رز خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت سوریه، عراق و نیز روند مذاکرات هسته‌ای از دیگر بخش‌های نشست فردای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین