کد خبر: ۴۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی اظهار کرد : تمام اهتمام ما پیوند دادن سیاست های مالی و تولیدی با یکدیگراست و در این زمینه تمام تلاش خود را در تمام سطوح مرتبط به کار می بندیم .
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت تدبیر و امید از رشد اقتصادی بیشتر در سال آینده خبرداد و افزود : امیدواریم روزی به آرزوی ایرانیان برای رسیدن به تورم تک نرخی دست پیدا کنیم .

دکتر علی ربیعی که در بیست و چهارمین نشست موثرترین شهرستان شاهرود سخن می گفت ادامه داد : گاهی وقت ها یادمان می رودانقلاب اسلامی چه برکاتی برای ما داشت مانند ماهی که وجود آب برایش عادت شده است گاهی قدرتمام داشته هایمان را نمی دانیم .

وی افزود : بحث کانونی امام (ره) حل موضوع نابرابری ، محرومیت و فقر بود بنابراین طرح مسکن اجتماعی با همراهی وزارت راه و شهرسازی را با همان موضوع امام راحل دنبال می کنیم .

وزیرتعاون ،کارروفاه اجتماعی با تاکید بر این که ساختار حکومتی ما تضمین جهت گیری اقتصادی درخیمه ایست که ستون آن مقام معظم رهبری است و باید درسایه چنین نظامی به اهداف عالی مان دست پیدا کنیم .

وزیرتعاون ، کارو رفاه اجتماعی گفت : عزت استقلال برای مردم کشور ما جز با جهت گیری تمام امور به سمت رشد توسعه کشور به  وجود نمی آید .

دکتر ربیعی گفت : دولت یازدهم بلا فاصله پس از روی کار آمدن برای اداره کشور برنامه ریزی انجام نداد بلکه این برنامه ریزی ها هشت سال در مرکز تحقیقات استراتژیک انجام شد و برنامه های دولت براساس آن سامان پیدا کرد. بنابراین ما حق نداریم حتی یک ریال را بدون کارکارشناسی هزینه کنیم .

وی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت تدبیر و امید از رشد اقتصادی بیشتر در سال آینده خبرداد و افزود : امیدواریم روزی به آرزوی ایرانیان برای رسیدن به تورم تک نرخی دست پیدا کنیم .

وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی اظهار کرد : تمام اهتمام ما پیوند دادن سیاست های مالی و تولیدی با یکدیگراست و در این زمینه تمام تلاش خود را در تمام سطوح مرتبط به کار می بندیم .

دکترربیعی با اشاره به سیاست های خارجه موفق دولت یازدهم اضافه کرد : به طور قطع پیروز قطعی این مذاکرات مقام معظم رهبری هستند .

وزیرتعاون ،کارورفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت های استان سمنان و منابع معدنی  و طبیعی موجود در شاهرود و دامغان خاطرنشان ساخت : می توان با برنامه ریزی برای همین منابع ظرفیت های مناسب اشتغال را دراین استان ایجاد کرد و این سخن یک شعار نیست . بلکه واقعیتی است که باید به آن پرداخته شود و بنده به عنوان معین این استان حاضربه همکاری در این زمینه هستم.

منبع: کارنیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین