|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۴۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
عضوکمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مشکلات اعضای کمیته فنی قرار شد، نشست این کمیته با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود.
فریدون معینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نشست تصمیم دارم در خصوص مسایل مختلف تیم ملی به بحث و گفت وگو بپردازیم.

وی در رابطه با اینکه آیا برای بازی با ایتالیا نظر کمیته فنی خواسته شده بود، اظهار کرد: هنوز پیشنهاد این بازی به کمیته فنی نیامده اما با توجه به ارتباطات خوب میان ایران و ایتالیا توانایی برگزاری این بازی را داریم.

به گفته رییس فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایتالیا خواستار انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران است، اما کارلوس کی روش با برگزاری آن مخالفت می کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی روش اعلام کرده با پول این بازی می توان 3 بازی مفید تر برگزار کرد، گفت: حرف کی روش صحیح است و باید شرایط بازی های دوستانه به صورت کامل بررسی شود و تحت هر شرایطی حاضر به انجام این بازی ها نشویم.

وی در رابطه با اینکه آیا قرار است حسن حبیبی به کمیته فنی فدراسیون فوتبال اضافه شود، اظهار کرد: مدتی است در حال مذاکره با حسن حبیبی هستیم و تاکنون با او دوجلسه نیز برگزار کرده ایم. امیدوارم حبیبی با درخواست ما موافقت کند زیرا حضور او در کمیته فنی وزن ما را بالاتر می برد.

وی درپاسخ به این سئوال که آیااحتمال اضافه شدن افرادجدیدی به کمیته وجود دارد، افزود:هرکسی که توانایی لازم را داشته باشد به کمیته فنی اضافه می شود و احتمال افزایش این نفرات وجود دارد.

جلال طالبی، فریدون معینی، مرتضی محصص و فرهاد مجیدی از جمله اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هستند.قرار است حسن حبیبی نیز به این جمع اضافه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین