|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: از ترس تاکتیکی‌ حریف استفاده کردیم با مدیریت‌ بد بازی نتیجه را به خود اختصاص دادیم تا رقابتی عادلانه برگزار شود.
سید محمد ناظم الشریعه‌ سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: می‌دانستیم‌ که شهرداری ساوه در طول 3 هفته گذشته با توجه به بازی‌ها و نتایج مطلوب در شرایط ایده آلی قرار گرفته است. از سوی دیگر راس کمیته انضباطی کمکی به شهرداری ساوه بود تا بتواند از سقوط نجات پیدا کند به همین دلیل با انگیزه بالایی به اهواز آمد، اما فشار زیادی حاکم بر این تیم برگ برنده را دست ما داد تا بی دقتی حریف در زدن ضربات آخر امتیاز بازی را به حفاری برساند.

وی افزود: بیشتر تیم‌های لیگ برتری از پرس تیم حفاری می ترسند زیرا راه مقابله با این تاکتیک را می دانیم، شهرداری ساوه نیز از این بحث جدا نبود و به همین دلیل با رقابتی محتاطانه‌تر فرصتی در امتیازمان گذاشت تا به سمت دروازه رفته و به نخستین گل بازی دست یابیم  البته پس از این اتفاق بار هجومی بازی ساوه‌ای‌ها بیشتر شد، اما با کنترل بازی توانستیم گل گیری را نیز به ثمر برسانیم در این میان دو تصمیم تحت انگیزه داور موجبات اعتراض را فراهم آورد، اما به دلیل اینکه سهرابی یکی از داوران فوتسال خوب کشورمان به حساب می‌آید، ترجیع می‌دهم صحبتی نکنم.

ناظم‌الرشریعه در ادامه بیان داشت: معتقدم بازیکنانم روز گذشته یکی از دشوارترین و حساس ترین رقابت‌های خود را به نمایش گذاشتند، تا پاکی باشگاه حفاری به چشم آید. با توجه به عملکردمان شاید شایسته کسب عنوان تیم فنی لیگ بتر باشیم، اما به طور حتم لقب با اخلاق‌ترین تیم را باید از آن خود کنیم که افعال بازی جوانمردانه را صرف کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری اهواز در پایان خاطر نشان کرد: سطح کیفی و فنی لیگ امسال بالاتر از فصل گذشته بود زیرا نزد یک به یک نیم فصل 7 تیم در کورس داغ رقابت بودند و این نشان از پویایی لیگ کشورمان است. اما ای کاش باشگاه‌های کشورمان یکی به سست تیم داری حرفه‌ای سوق پیدا کنند تا فوتسال و فوتسالیست به حق واقعی خود برسند سطح فنی فوتسال ایران و افتخارا‌تش بیش از فوتبال ملی است، اما چیزی که به یک رشته جایگاه می‌دهد حمایت مسئولان و توجه هواداران است. امیدوارم این حمایت به زودی شامل حال فوتسال شود تا با جوانان شایسته پیشکسوتان به رشد و تعالی برسیم. البته در مورد تیم ملی هم باید بگویم که به طور حتم سال خوبی برای فوتسال ملی ایران در پیش داریم زیرا افراد با تجربه و خوبی در سراسر کشور به دنبال استعدادهای کشف نشده ای هستند تا با حضورشان در تیم ملی پا به دوران جدید‌یی بگذاریم امیدوارم در این خصوص حمایت فدراسیون را داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین