|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
وزیر کشور با بیان اینکه ناجا حافظ آزادی های مشروع و قانونی مردم است، گفت: ناجا مامنی برای مردم و ایجاد امنیت پایدار است زیرا در رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات اجتماعی و اصول و ارزش های فرهنگ دینی و انقلابی موثر است.
وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید و این وزارتخانه به دلیل وظیفه ذاتی خود و همچنین به خاطر تاکیدات مقام معظم رهبری، از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی و اقدامات آنها حمایت می کند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی، سردار اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی را نیرویی جوان، مومن، عاقل، ولایتمدار و دارای اندیشه های راهبردی توصیف کرد و افزود: سردار اشتری مورد قبول همه آحاد و اعضا ناجا و همچنین سپاه، ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، دولت و وزارت کشور است و امیدواریم که با موفقیت های روزافزون مورد حمایت و مشارکت مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسیری را که سردار احمدی مقدم طی کرده و مقام معظم رهبری بر ادامه و تکمیل آن تاکید داشتند نیز باید مورد توجه سردار اشتری قرار گیرد.

وزیر کشور با اشاره به تربیت، اقتدار نیروی انسانی، تقویت نظم عمومی، بهبود وضعیت معیشتی نیروها، آموزش و تربیت کادر مومن و انقلابی، تدبیر و چاره اندیشی بلند مدت، قدرت پیش بینی اولویت بندی و اقدام به موقع گفت: ناجا با رعایت این نکات می تواند روند رو به رشدی داشته باشد.

رحمانی فضلی افزود: امنیت پایدار با این ویژگی ها نهادینه و عملیاتی می شود بگونه ای که تاکنون دشمنان خارجی، معاندان داخلی و مجرمان با فرصت طلبی و قانون گریزی نتوانسته اند چشم طمع و هوسی به انقلاب و نظام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ناجا حافظ آزادی های مشروع و قانونی مردم است، گفت: ناجا مامنی برای مردم و ایجاد امنیت پایدار است زیرا در رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات اجتماعی و اصول و ارزش های فرهنگ دینی و انقلابی موثر است.

رحمانی فضلی با اشاره به تعامل ناجا با مردم افزود: از مولفه های بزرگ امنیت پایدار حضور و مشارکت مردم در صحنه های امنیتی است زیرا با وجود تحولات اجتماعی و پیچیده، اشاعه آرا و اندیشه های مختلف در عرصه های رسانه و هنر بدون حضور مردم ممکن نخواهد بود البته این مشارکت باید واقعی، ایمن، ملموس و با ایجاد انگیزه و احساسی دو طرفه باشد.

به گفته وی باید به مردم اعتقاد داشته و به صورت واقعی آنها را در صحنه های مشارکت پایدار وارد کرده و از تدبیر، ابداعات، خلاقیت، قدرت تعقل و دبیر آنها استفاده کنیم.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا با حضور سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از فرماندهان و کارکنان ناجا برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم پس از حدود 9 سال فرماندهی نیروی انتظامی، روز دوشنبه - 18 اسفند ماه - با حکم رهبر معظم انقلاب این مسوولیت را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری سپرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین