کد خبر: ۴۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
بستني زمستاني نورا کار دست علي دايي داد و سرمربي سابق پرسپوليس در حالي که مدت‌هاست تلاش مي‌کند تا مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني و خبرنگاران حاضر نشود، به طور ناخواسته و عجيبي در يک سوپر مارکت به دام افتاد!
هر چند که دايي در زمان حضورش در سوپر مارکت فقط با سروش صحت خوش‌وبش کرد ولي نکته جالب جايي بود که به غير از سروش صحت، پوريا پورسرخ هم در سوپر مارکت بوده.

 بستني زمستاني نورا کار دست علي دايي داد و سرمربي سابق پرسپوليس در حالي که مدت‌هاست تلاش مي‌کند تا مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني و خبرنگاران حاضر نشود، به طور ناخواسته و عجيبي در يک سوپر مارکت به دام افتاد!



دايي که پس از جدايي‌اش از پرسپوليس حتي به شايعه حضورش در تيم‌ملي آذربايجان و پيشنهاد باشگاه‌هاي تراکتورسازي و پيکان پاسخي نداد، اين روزها ترجيح مي‌دهد تا بيشتر از هر چيزي وقتش را صرف نورا کند و با او خوش بگذراند.

دايي که هميشه در امر بيزنس موفق و حرفه‌اي رفتار کرده، حالا با توجه به اينکه روزهايش را با نورا سپري مي‌کند، کارهاي توليدي و حتي رسيدگي به امور نمايندگي‌هاي دايي را نيز به برادرانش سپرده و ترجيح مي‌دهد که او را به کلاس‌هاي مختلف ببرد و فقط پيگير رستوران‌ لوکسي باشد که مي‌خواهد در سعادت‌آباد افتتاح کند.

شهريار که حتي براي برنامه نوروزي يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني دعوت شده بود در دعوت و پيغام‌هاي مجري چشم رنگي اين شبکه تلويزيوني پاسخ منفي داد و اعلام کرد که فعلا نمي‌خواهد از محدوده خانوادگي و آرامشي که دارد خارج شود.

دايي در مورد سپري کردن روزهايش با نورا صحبت‌هاي جالبي مي‌کند: «وقتي بهم مي‌گه پدر، يه جوري مي‌شم... از ته دل کيف مي‌کنم... تمام خستگي‌هام در مي‌ره و جون مي‌گيرم.»

البته دايي مي‌داند که نورا رگ خواب او را در دست دارد: «نورا خيلي خوب مي‌دونه که چي کار کنه... مي‌دونه که چه جوري حرف بزنه و رفتار کنه تا من اينجوري بهش علاقمند بشم. اين درسته که بچه‌ها هميشه براي پدر و مادرها عزيزن ولي نورا سياست خاصي داره و مثل خانم‌ها رفتار مي‌کنه.»

دايي اين روزها حتي دنبال فوتبال هم نيست و وقتي با او در مورد پرسپوليس صحبت مي‌کنيم با همان تعصب خاص خودش فقط براي سرخ‌ها آرزوي موفقيت مي‌کند ولي در عوض ناهار خوردن شهريار با دخترک خوش‌زباني که روح آقاي گل جهان را تسخير کرده نکته‌هاي قابل توجه زيادي دارد.

نورا هر چه که مي‌خواهد آرام به دايي مي‌گويد... خيلي آرام و محترمانه: «پدر... لطفا گوجه... پدر... لطفا آب.»

اما نکته جالب در مورد گردش دايي و نورا جايي بود که پس از صرف ناهار، نورا هوس بستني کرد: «حدود ساعت سه بعد از ظهر بود که توي کامرانيه بودم و پرنسس من هوس بستني کرد!»

دايي که نورا را در ماشين تنها نمي‌گذارد، در شلوغي کامرانيه مقابل سوپر مارکت بزرگي ترمز زد و در حالي که ماشينش را جاي مناسبي هم پارک نکرده بود، با سرعت و به همراه نورا وارد سوپر مارکت شد.

همين که نورا بستني‌اش را انتخاب کرد و دايي قصد داشت پول آن را بپردازد، دوربين بفرماييد شام با کارگرداني سروش صحت به سراغ دايي رفت.

دايي که حسابي غافلگير شده بود وقتي به سمت ديگري چرخيد متوجه شد که يک دوربين ديگر هم در سمت ديگر سوپر مارکت مستقر شده است. احتمالا به همين دليل بود که دايي از جايش تکان نخورد و به رغم اصرار عوامل، حاضر نشد با اين دوربين‌ها صحبت کند.

هر چند که دايي در زمان حضورش در سوپر مارکت فقط با سروش صحت خوش‌وبش کرد و نکته جالب جايي بود که شنيديم به غير از سروش صحت، پوريا پورسرخ هم در سوپر مارکت بوده و در مقابل دوربين بفرماييد شام براي مهمانانش خريد مي‌کرده است.

دايي که اتفاقا دوستي خوبي نيز با پوريا دارد وقتي متوجه اين موضوع شد و فهميد که پورسرخ نيز در سوپر مارکت بوده، پس از خارج شدن از سوپرمارکت با پوريا تماس گرفت و با او به خوش و بش پرداخت...


منبع: گل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین