|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به روند فعالیت‌های اقتصادی این سازمان گفت: بالاترین سود اقتصادی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، در سال ۹۳ حاصل شده است.
سید محمدتقی نوربخش عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی سمنان اظهار داشت: اگر عزم وجود داشته و در بخش‌های مدیریتی کشور فعالیت‌های جهادی صورت گیرد؛ می‌توان اقدامات بزرگی را در کشور انجام داد.

وی افزود: با وجود همه هجمه‌های سنگین علیه سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد؛ اما می‌توان کار کرده و اقدامات بزرگ انجام داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به نقش مهم این سازمان در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین نقش را در اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور داشته است.

نوربخش تصریح کرد: با این وجود، سازمان تأمین اجتماعی کشور در این زمینه مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفته است و خدمات شایان این سازمان در این طرح بزرگ ملی دیده نشده است.

وی با اشاره به لزوم همراهی با دولت در اجرای قدرتمندانه طرح تحول نظام سلامت کشور عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی کشور با 65 هزار نفر پرسنل خود در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به دیگر برنامه‌های اقتصادی این سازمان به اثرات تحریم‌ها بر عملکرد آن اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود همه این فشارها، در سال 1393 توانسته‌ایم؛ بدون اینکه باری بر دوش دولت باشیم؛ به همه تعهدات خود در قبال مستمری بگیران عمل کنیم.

نوربخش تصریح کرد: در سال 1393 حتی یک روز هم پرداخت مستمری مستمری بگیران، معوقه نشده و همه این مبالغ به روز پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در 11 ماهه گذشته ماهانه بیش از 34 هزار میلیارد ریال در ماه به مستمری بگیران تأمین اجتماعی پرداخت شده و از این حیث این سازمان، کارنامه قابل قبولی را از خود برجای گذاشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین