|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۴۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فاصله ما با صدر جدول فقط 4 امتیاز است و هنوز از کورس قهرمانی عقب نیفتادیم.
امیر قلعه نویی پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، افزود: بازیکنان دو تیم در این مسابقه نمایش خوبی داشتند و موقعیت های خوبی نیز برای گلزنی خلق شد.

وی افزود: تیم ما در دقایق پایانی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره گلی که تیمش از حریف دریافت کرد نیز گفت: ما برروی این تاکتیک خیلی کار کرده بودیم اما از همانجا ضربه خوردیم.

قلعه نویی درباره استفاده بازیکنان تیم نفت تهران از جی پی اس نیز اظهارداشت: چیز خاصی نبود البته من تا به حال استفاده از این ابزار را در بازی های رسمی ندیده ام.

وی در پاسخ به این سووال که چرا هواداران به ورزشگاه نمی آیند نیز گفت: هواداران به خاطر ایام پایانی سال و شب عید به ورزشگاه نیامدند البته سرما نیز مزید بر علت شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند.

قلعه نویی اضافه کرد: شاید هم مشکلات اقتصادی مانع آمدن هواداران به ورزشگاه شده است زمانی که ما بازی می کردیم در هر بازی تقریبا 60 تا 70 هزار هوادار به ورزشگاه می آمدند متاسفانه به دلیل مشکلات متعدد این تعداد روز به روز کمتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه به نظر می رسد با این روند تیم استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاده است، گفت: به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم فاصله ما با صدر جدول تنها 4 امتیاز است و می شود به راحتی آن را جبران کرد.

قلعه نویی با بیان اینکه باخت و برد همیشه در فوتبال است، تصریح کرد: تیم یک روز می برد و یک روز می بازد فوتبال همین است و نمی شود کاری اش کرد.

وی در واکنش به این سوال که منصوریان گفته است فضای ارتباطی اش با او در این دیدار دوستانه بوده است، گفت: فوتبال همین است. بردن لذت خاص خودش را دارد. متاسفانه عده ای دوست دارند فضا را عوض کنند. منصوریان شاگرد من بوده و خود من به استقلال آوردمش به او گفتم به سمت مربیگری برود. متاسفانه فضاسازی همیشه بوده است و به همین دلیل به منصوریان و نفتی ها این برد را تبریک می گویم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه آیا صحت دارد استقلالی ها خواهان قضاوت زرگر در این دیدار بوده اند، گفت: این مساله غیراخلاقی است که عده ای آن را مطرح کردند. ما نه نامه ای زدیم و نه کسی مصاحبه کرده است.

وی ادامه داد: نمی دانم این شایعه از کجا آمده اما بهتر است رییس کمیته داوران با خاطیان برخورد کند همچنین مسوولان کمیته انضباطی نباید به راحتی از این موضوع بگذرند تا با آبروی 70 ساله استقلال بازی شود. باید این موضوع بررسی شود.

قلعه نویی در ادامه به زرگر داور این دیدار تبریک گفت و افزود: فکر می کنم که قبل از پنالتی به سود نفت، یک خطا روی حنیف رخ داد ولی در مجموع زرگر قضاوت خوبی داشت با این حال باز هم می گویم که هدف وسیله را توجیه نمی کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین