|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۴۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
استاندار خراسان شمالی گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در حکم نماد و اسطوره های مقاومت هستند و خدمت به آنان کمتر از ایثارگری نیست.
به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری؛ سیدعلی اکبر پرویزی روز پنجشنبه به مناسبت 22 اسفند، روز شهید در جمع کارکنان بنیاد شهید استان افزود: کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران کار سختی است و تنها با اعتقاد و اخلاق می توان از عهده آن برآمد.

وی نیازهای جانبازان و ایثارگران را بحق دانست و افزود: همراهی و حمایت شما از این خانواده ها بسیار مهم است چرا که خدمت به این خانواده ها در حکم ایثارگری است.

پرویزی با گرامی داشت 22 اسفند، روز شهید گفت: باید قدرشناس نگاه بلند و آینده نگر حضرت امام (ره) باشیم که در آن شرایط بحرانی، اقدام به تاسیس نهادی همچون بنیاد شهید انقلاب اسلامی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز با تاکید بر ضرورت شناساندن 22 اسفند، به عنوان روز بزرگداشت شهدا به افکار عمومی، افزود: آکندن جامعه از عطر جهاد و شهادت باید همواره به عنوان یک ضرورت در دستور کار باشد.

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی گفت: باید تلاش کنیم تا روحیه جهاد و شهادت در بین عموم افراد جامعه به یک روحیه فراگیر تبدیل شود.

استان 867 هزار نفری خراسان شمالی در دوران انقلاب و دفاع مقدس دو هزار و 652 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین