کد خبر: ۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: تیم ما هم چنان با مشکلات مالی فراوانی مواجه است و باشگاه صبای قم تاکنون به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان ما عمل نکرده است.
امیر حسین صفوی عصر پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: امروز بازی را خوب شروع کردیم و از بازیکنان خود راضی هستم چرا که از جان و دل برای تیم خود مایه گذاشتند.

وی ابراز داشت: با همه احترامی که به تیم حریف قائل هستم تیم ما امروز بهتر بود گرچه بازیکنان ما بسیار جوان بودند و باید اختلاف را در دقایق آخر کم می کردیم ولی روی کم تجربگی بازیکنان خود باختیم.

وی افزود: امیدواریم شکست امروز تجربه ای برای مسابقات آینده بشود که بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.

صفوی با اشاره به مشکلات مالی تیم هندبال صبای قم اظهار داشت: ما فقط نام باشگاه صبا را یدک می کشیم و همانطور که شاهد بودیم بازی امروز نیز با نیم ساعت تاخیر به دلیل عدم پرداخت ورودی تیم و وصول نشدن چک باشگاه صبای قم برگزار شد.

وی گفت: هنوز با معضل مالی مواجه هستیم و جمعی از بازیکنان اصلی ما به دلیل عدم مدیریت و تامین نشدن خواسته های به حق خود بازی امروز را تحریم کرده بودند.

وی ادامه داد: هندبالیست های صبای قم هنوز 20 درصد رقم قراردادهای پارسال خود را گرفته اند و البته باشگاه صبا قول داده است تا شب عید مشکلات ما را حل کند و نمی دانم به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا خیر.

دیدار تیم های صبای قم و نفت و گاز گچساران از چارچوب هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه 32 بر 25 به سود تیم نفت و گاز گچساران خاتمه یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین