|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی است نه تنها در لیگ برتر می مانند .بلکه به جایگاه مناسبی هم خواهند رسید.
روح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: شک نکنید درادامه مسابقات وضعیت تیم بهتر خواهد شد و ما بلاخره به حق خود می رسیم .چرا که معنقدم استقلال خوزستان با وجود بازی هایی که از خود به نمایش می گذارد باید جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشد.

وی ادامه داد:تیم ما اسیر بدشانسی شده است. اگر بازی های ما را مرور کنید اعتراف خواهید کرد که تیم خوبی داریم و جایگاهمان متناسب با توانایی هایمان نیست.در واقع ما ابتدای مسابقات نتایج خوبی کسب می کردیم ولی در چند بازی متوالی به نتایج مطلوب نرسیدیم وروحیه تیم افت کرد.

سیف اللهی افزود:بعد از بازی با پدیده احساس می کنم همان روحیه خوب به تیم برگشت و دوباره  می توانیم روی بازی های آینده حساب کنیم و نتایج مطلوبی بگیریم.شاید حق ما برابر پدیده پیروزی بود ولی همان یک امتیاز هم روحیه تیم را خیلی بالا برد.

مهاجم استقلال در پایان گفت:درست است که چند هفته بدشانسی آوردیم ولی با صحبت هایی که مربیان با بچه ها انجام دادند وضعیت تیم خیلی بهتر شده و انشالله این هفته صبای قم را شکست خواهیم داد و بار دیگر به جمع تیم های بالای جدول برمی گردیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین