|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: با تلاشهای انجام شده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سالهای 91و92 تعیین تکلیف شده و از فروردین سال آینده فعالیت خود را آغاز می کنند.
بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: بر اساس ماده 41 قانون خدمات کشوری ورود به دستگاههای دولتی بر اساس سه مولفه انجام می شود.

وی وجود مجوز استخدام، تشکیلات مصوب دستگاهها و وجود پستهای بدون تصدی و ایجاد فرصتهای برابر را سه مولفه لازم برای بکارگیری نیرو در دستگاه های دولتی برشمرد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: درآزمونهای استخدامی سالهای 91 و 92 تعداد 17 هزار داوطلب شرکت کرده بودند که از این تعداد 871 نفر بر اساس سهمیه 30 دستگاه اجرایی استان پذیرفته شدند.

جلیل خانی ادامه داد: عدم پیش بینی اعتبارات لازم و وجود برخی ناهماهنگی ها در این زمینه باعث طولانی شدن فرایند جذب این نیروها شده بود.

وی به رفع اشکالات به کارگیری نیروهای پذیرفته شده بر اساس آزمون استخدامی مذکور اشاره و تصریح کرد: روند گزینش 750 نفر از871 نفر پذیرفته شده طی و این افراد از فروردین سال آینده مشغول به کار می شوند و روند جذب و رفع مشکلات احتمالی سایر پذیرفته شدگان نیز با جدیت در حال پیگیری است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: پس از این استانداریها و استان مجوز استخدامی توزیع نمی کند و مدیران دستگاهها در صورت نیاز باید مجوز استخدام را از دستگاههای متبوع خود پیگیر بوده و جذب نیرو نیز صرفا از طریق آزمون سراسری انجام خواهد شد.

جلیل خانی به تمرکز زدایی و تفویض اختیار بر اساس نقشه راه نظام اداری تاکید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین