کد خبر: ۴۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
الکس اوکسلید چمبرلین ستاره تیم آرسنال به دلیل مصدومیت در جریان بازی مقابل منچستریونایتد یک ماه دور از میادین خواهد بود.
به نقل از اسکای اسپرت، اوکسید چمبرلین در بازی دوشنبه گذشته مقابل منچستریونایتد از ناحیه همسترنیگ دچار مصدومیت شد و آزمایشات تکمیلی پزشکان نشان هافبک توانمند آرسنال حداقل  تا یک ماه  آینده قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
 
این مصدومیت هافبک 21 ساله را از همراهی تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی انتخابی یورو 2016 هم محروم می کند، اوژکسلید چمبرلین نمی توانددر دیدار تدارکاتی این ماه تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا حضور داشته باشد و دیدار انتخابی یورو 2016 مقابل لیتوانی را هم از دست می دهد.
 
غیبت چمبرلین برای آرسن ونگر سرمربی آرسنال ضربه سختی خواهد بود زیرا این تیم مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس بوده و بازیهای مهمی در FA کاپ، لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا در پیش دارد.
 
چمبرلین در رقابتهای این فصل مجموعا 35 بازی برای آرسنال انجام داده و 3 گل به نام خود ثبت کرد.
 
اوزیل: برنامه های ونگر موجب پیشرفت آرسنال شد
 
مسوت اوزیل یکی از فوتبالیستهای مورد حمایت آرسنونگر به تمجدید از عملکرد سرمربی فرانسوی پرداخت و گفت: اجرایی کردن برنامه های آرسن ونگر در تیم بود که موجب پیشرفت آرسنال شد.
 
اوزیل در این باره گفت: طی بازیهای اخیر تلاش کردیم دقیقا طبق خواسته سرمربی عمل کنیم و بر روی مالکیت توپ تمرکز داشتیم برنامه های حساب شده ونگر بود که عامل موفقیت و پیشرفت آرسنال شد همه ما در انتظار بازی نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی هستیم و امیدواریم برای بازی فینال که در ماه می برگزار می شود یک بار دیگر به این ورزشگاه باز گردیم.
 
لازم به ذکر است، آرسنال در فصل 2013،2014 قهرمان رقابت های جام حذفی انگلیس شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین