|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۷
کد خبر: ۴۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس گفت:در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی مناطق مختلف بندرعباس،150نفر از شهروندان که در معرض خطر جدی غرق شدن بودند توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافتند.
آتش پاد دوم فرجام دانش چهارشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:در مجموع حدود 700نفر از شهروندان در تماس با آتش نشانی درخواست کمک داشتند که حدود 550 مورد مربوط به آبگرفتگی خانه ها و گیرافتادن خودرو در سیلاب بود و 150نفر نیز در محاصره جریان شدید آب قرار گرفته و جان آنان در خطر جدی بود که عملیات نجات و امداد فوری برای گروه آخر انجام شد.

وی ادامه داد:جسد یکی از شهروندان نیز از سیلاب خور سهند بندرعباس گرفته شد که بررسی ها جهت تشخیص علت مرگ وی در مراجع ذیربط ادامه دارد.

دانش اضافه کرد:جسد یاد شده مربوط به مردی با حدود 27سال سن است که زخم های روی بدن وی نشان می دهد مسافت زیادی به همراه جریان آب اورده شده و در طول مسیر با موانع زیاد و دیواره های خور برخورد کرده است.

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس یادآور شد:بارندگی همچنین موجب یک فقره تصادف در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس شد که این حادثه نیز یک کشته داشت.

دانش خاطرنشان کرد:پس از نجات شهروندان محاصره شده در سیلاب ،عملیات تخلیه محلات و منازل از آب آغاز شد که 27 تیم آتش نشانی همچنان در این زمینه فعال هستند.

وی محلات نایبند و سنگ کن نخل ناخدا و همچنین آبشورک در حومه شهر بندرعباس را از مناطقی معرفی کرد که شدت آبگرفتگی معابر و منازل در آنها بیش از سایر مناطق بوده است.

وی تخریب دیوار زمین فوتبال نایبند و قطع تعدادی از تیرهای برق در بلوار امام حسین (ع) را از دیگر پیامدهای بارندگی شدید روز چهارشنبه اعلام کرد.

از نخستین ساعات روز چهارشنبه بارندگی شدید ،موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف بندرعباس،تعطیلی مدارس،لغو پروازها و تعطیلی تردد دریایی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین