|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۴۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان باید جلوی تحرکات ناشایستی همچون حمله به علی مطهری نماینده مردم تهران را بگیرند و اجازه ندهند آرامش کشور از بین برود.
دکتر محمدرضا عارف ظهر چهارشنبه در حاشیه آیین نکوداشت خود در دانشگاه یزد در گفت و گو با ایرنا با انتقاد شدید از برخورد صورت گرفته با علی مطهری گفت: اینکه افرادی اجازه حرف زدن را به یک نماینده مجلس، آن هم فرزند شهید بزرگوار مطهری ندهند با روح حاکم بر انقلاب و ارزش های ما سازگاری ندارد.

وی تاکید کرد: انتظار این است مسئولان جلوی اینگونه برخوردها را بگیرند تا همه افراد بتوانند در فضای آرام نظرات خود را مطرح کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین درباره توصیه به جوانان به عنوان یک الگو اظهار کرد: توصیه اول این است که درس بخوانند و در هر رشته ای که هستند تلاش کنند بهترین باشند.

عارف تصریح کرد: جوانان باید تلاش کنند در مسیر حاکمیت همه ارزش های انقلاب اسلامی گام بردارند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: خوشبختانه امروز در شرایطی هستیم که از رشد کمی خوبی در توسعه آموزش عالی برخورداریم با این حال نیازمند رشد کیفی هستیم تا در دنیا به جایگاه برتری دست یافته و برنامه های توسعه ای را مبتنی بر دانش دنبال کنیم.

مراسم نکوداشت دکتر عارف امروز با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه یزد در این مرکز آموزش عالی برگزار شد.

حضور در جمع اساتید تمامی دانشگاهها ، جلسه با اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان استان، افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان شعبه یزد، شرکت در همایش تقدیر از نخبگان جوان و برگزیدگان یزدی کنکورها و المپیادهای مقاطع مختلف و سفر به شهر اردکان و دیدار با بیت مرحوم آیت الله خاتمی و حضور بر سر مزار این معلم اخلاق از دیگر برنامه های سفر دو روزه عارف به استان یزد است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین