|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
مهاجم ۲۳ ساله بارسلونا بر این باور است که او، مسی و سوارز خط حمله‌ای قوی‌تر را در بارسلونا به نسبت خط حمله رئال که متشکل از رونالدو، بیل و بنزماست، شکل داده‌اند.
در حالی که زمان زیادی تا دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری مسابقات فوتبال اسپانیا باقی نمانده است، مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان اولین کُری جدی را برای کهکشانی‌ها خواند.

نیمار در تازه‌ترین اظهارنظر در پاسخ به این پرسش که «آیا خط حمله سه نفره بارسلونا بهتر از خط حمله معروف رئالی‌هاست؟» گفت: من هم چنین نظری دارم ولی ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبتی نکنم. نمی‌دانم که آیا این به خاطر عملکرد خط حمله سه‌نفره ماست یا خیر ولی همیشه به دنبال ضربه زدن به حریفان‌مان هستیم. با هر بار بازی در کنار یکدیگر بهتر می‌شویم. سوارز و مسی دو بازیکنی هستند که نیاز به صحبت کردن با آنها ندارید. مسی بهترین بازیکن جهان است و سوارز هم جز بهترین‌هاست. بازی در کنار این دو رضایت‌بخش است.

مهاجم بارسلونا در ادامه در خصوص رویارویی با رئال‌مادرید که قرار است در  تاریخ 22 مارس 2015 (2 فروردین 94)  برگزار شود، عنوان کرد: ما به ال‌کلاسیکوی پیش‌رو به‌مانند یک بازی فینال نگاه می‌کنیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. اگر موفق شویم به این هدف‌مان برسیم می‌توانیم با ادامه همین روند حاشیه‌ امنیت‌ خود را در صدر جدول با رئال به چهار امتیاز افزایش دهیم.

در جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا در حال حاضر بارسلونا با 62 امتیاز صدرنشین است و رئال‌مادرید با یک امتیاز اختلاف در مکان دوم جای دارد و اتلتیکومادرید 55 امتیازی در تعقیب دو غول فوتبال اسپانیاست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین