کد خبر: ۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
رییس هیات هندبال استان همدان گفت: با اعتراض به نتایج روز پایانی مرحله نهایی لیگ دسته یک، فدراسیون صعود پاس به عنوان تیم سوم این رقابت ها به لیگ برتر کشور را پذیرفت.
مجید مشایخی پور چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: قبل از شروع رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور قرار بود سه تیم به لیگ برتر صعود کنند که در ادامه با تصمیم مسوولان به دو تیم کاهش یافت.

وی گفت: اما از آنجا که نتایج روز پایانی مسابقات به گونه ای رقم خورد که تیم پاس همدان با وجود شایستگی در جایگاه سوم قرار گرفت و با اعتراض کتبی هیات هندبال همدان مقرر شد این تیم به لیگ برتر صعود کند.

وی بیان کرد: برای لیگ برتری شدن پاس تلاش های بی وقفه داشتیم و شایسته نبود که نماینده همدان با وجود شایستگی و اثبات توانایی های بازیکنان و کادر فنی از لیگ برتر باز بماند.

مشایخی پور خاطرنشان کرد: تنها شرط مسوولان لیگ برای صعود پاس به لیگ برتر تضمین حمایت مناسب از این تیم بود که به آنها قول حمایت همه جانبه از سوی مسوولان باشگاه پاس و اجرایی استان همدان را دادیم.

وی افزود: تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم پاس همدان بومی هستند و امسال بدون چشم داشت مالی و فقط برای اثبات توانمندی ورزش هندبال استان همدان حاضر به همراهی تیم در رقابت های لیگ یک شدند.

رییس هیات هندبال استان همدان یادآور شد: قرار است در قرعه کشی لیگ برتر هندبال کشور در سال آینده همدان نیز حضور یابد.

آخرین روز از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های دسته اول کشور شامگاه سه شنبه گذشته در سالن ورزشی رضوی شهرستان کاشان پایان یافت و تیم پاس همدان قابل پدافند تهران به پیروزی رسید.

پاس همدان در پیکار با پدافند هوایی تهران با نتیجه 38 بر 27 بر این تیم غلبه کرد و به مقام سومی این رقابت ها دست یافت و در حالیکه پیش از این صعود فقط دو تیم به لیگ برتر اعلام شده بود اما فدراسیون قول صعود پاس به عنوان تیم سوم به لیگ برتر را داده است.

شهرداری کاشان و فیروزآباد فارس به عنوان تیم های اول و دوم لیگ دسته یک هندبال کشور روانه لیگ برتر شده اند.

مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور چهار تیم پدافندهوایی تهران، هیات هندبال فیروزآباد فارس، پاس همدان و شهرداری کاشان به مدت سه روز و به صورت دوره ای در کاشان برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین