کد خبر: ۴۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
تیم ذوب‌آهن اصفهان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال مغلوب کاله جوان شد و از صعود به لیگ برتر باز ماند.
در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و کاله جوان آمل از ساعت 16 در سالن ملت اصفهان دیدار کردند که در نهایت کاله آمل با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و به لیگ برتر صعود کرد.

در این دیدار سبزپوشان ذوب‌آهن ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به حریف واگذار کردند اما با برد 25 بر 12 در ست دوم قدرت این تیم به مازنی‌ها دیکته شد.

اصفهانی‌ها در ست چهارم نیز با نتیجه 25 بر 23 پیروز شدند اما در ست چهارم در حالی که تا امتیاز 20 هم از حریف پیش بودند در نهایت ست را با نتیجه نزدیک 25 بر 23 واگذار کردند تا همه چیز به ست پنجم منتهی شود.

در ست پنجم نیز با وجود ارائه یک بازی خوب از سوی ذوبی‌ها، کاله جوان این ست را نیز با اختلاف 3 امتیاز و با نتیجه 15 بر 12 به سود خود تمام کرد تا در مجموع با پیروزی در این دیدار و بازی دور رفت سهمیه لیگ برتر را کسب کند تا باز هم دست اصفهانی‌ها از رسیدن به لیگ برتر کوتاه بماند.

در این دیدار شاگردان شفیعی نمایش قدرتمندی داشتند و ضعف‌های دیدار دور رفت را جبران کردند اما توپگیری‌های فوق‌العاده بازیکنان کاله باخت ذوب‌آهن را رقم زد تا کاله در اصفهان صعود به فینال دسته یک را جشن بگیرد.

در این دیدار ذوب‌آهن در مقاطعی از بازی به نحوه قضاوت ابراهیم فیروزی داور دیدار اعتراض کرد و این اعتراضات توسط امیر عطابخش سرپرست ذوب‌آهن به خلیل یگانه مجد ناظر بازی نیز منتقل شد.

تماشاگران از این دیدار استقبال خوبی داشتند و بیشتر سکوهای سالن ملت مملو از تماشاگران بود ضمن اینکه سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن نیز تماشگر ویژه این دیدار بود.

ذوب‌آهن با این باخت از صعود به لیگ برتر باز ماند اما نمایش قدرتمند این تیم و حضور پرشور تماشاگران در سالن بار دیگر جای خالی نماینده‌ای از اصفهان را در لیگ برتر والیبال نمایان کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین