|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
این مقام مسئول تاکید کرد: توجه به کف حمایت اجتماعی، ابزار مناسبی برای جلوگیری از بحرانهای اجتماعی خواهد بود.
       
معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم در آغاز فعالیت خود موضوع کف حمایت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد.

  به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی مهندس  سید حسن هفده تن روز سه شنبه در همایش بین المللی حمایت اجتماعی که در مجموعه تلاش برگزار شد، افزود: دولت یازدهم در آغاز فعالیت خود موضوع کف حمایت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد.

 وی با اشاره به موضوع درمان، گفت: حل مسائل درمان از همان روزهای آغازین فعالیت دولت تدبیر و امید آغاز شد و تاکنون به نتایج مطلوبی هم رسیده است.

 این مقام مسئول تاکید کرد: توجه به کف حمایت اجتماعی، ابزار مناسبی برای جلوگیری از بحرانهای اجتماعی خواهد بود.

وی حمایت غذایی از اقشاری که با سوء تغذیه مواجه هستند و توجه به مسکن اجتماعی را از گامهای دیگر دولت تدبیر و امید در حمایت از اقشار محروم جامعه عنوان کرد.

هفده تن با اشاره به توصیه نامه ٢٠٢ سازمان بین المللی کار، گفت: این توصیه نامه سال ٢٠١٢ در سازمان بین المللی کار مصوب شد که چهار هدف حقوق بنیادین کار، اشتغال مولد، حمایت اجتماعی و گفت و گوی اجتماعی را پیگیری می کند.

 وی ادامه داد: سند ملی کار شایسته که در سالهای رو به رشد کشور به مجلس تقدیم شد، در فکر پایه گذاری سقف حمایت های اجتماعی است.

 وی گفت: در شرایطی که کشورها با رشد اقتصادی پایینی مواجه هستند کار شایسته می تواند ابزار موثری برای توانمندسازی نیروی کار محسوب شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین