|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
کد خبر: ۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
وی با اشاره به اینکه از دستگاه ‌های امنیتی و انتظامی خواسته شده است تا عوامل بروز این حادثه شناسایی شوند گفت : کسانی‌که این اتفاقات را رقم زده‌اند، اشخاص عادی نبودند، اما برای ممانعت از تکرار چنین وقایعی باید براساس قانون با افرادی که بی‌قانونی می‌کنند ،‌ برخورد کرد.
استاندار فارس گفت : با عوامل ایجاد مزاحمت برای علی مطهری در شیراز برخورد می شود .

 سید محمد احمدی در حاشیه نشست  شورای اداری  استان  فارس  با بیان اینکه حتما از آقای مطهری دلجویی و با عوامل ایجاد کننده این مشکل برخورد می‌کنیم افزود :بروز این رفتارهای خارج از قانون در شان و جایگاه شیراز به‌ عنوان یک شهر فرهنگی و سومین حرم اهل بیت(ع) نبوده و نیست.

وی  با  اشاره به اینکه  از دستگاه ‌های امنیتی و انتظامی خواسته شده است تا عوامل بروز این حادثه شناسایی شوند گفت : کسانی‌که این اتفاقات را رقم زده‌اند، اشخاص عادی نبودند، اما برای ممانعت از تکرار چنین وقایعی باید براساس قانون با افرادی که بی‌قانونی می‌کنند ،‌ برخورد کرد.

استاندار با تاکید بر اینکه دعوت‌کنندگان و برگزارکنندگان مراسم سخنرانی علی مطهری ، زمان و چگونگی ورود وی را به مسئولان انتظامی و امنیتی استان و شهرستان شیراز اطلاع‌رسانی نکرده بودند ، گفت :  اگر اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح صورت گرفته بود پیش‌بینی‌های لازم انجام می‌شد .

وی از عملکرد دانشگاه شیراز هم انتقاد و تصریح کرد : شورای تامین شهرستان شیراز کتبا  نظر خود را در خصوص این برنامه و حضور آقای مطهری اعلام کرده بود.

وی گفت : در شرایط حاضر و با توجه به مشکلات موجود در دانشگاه شیراز و اختلافاتی که بین این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد ،‌ حضور و سخنرانی آقای مطهری به صلاح نبود و ما با کسانی که موجب بدنامی شیراز شوند و مخل نظم و امنیت باشند برخورد می کنیم.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود 50 نفر افراد ناشناس مواجه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین