|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
استاندار اصفهان با اشاره به معضل آلودگي هوا تاكيد نمود:معاينه فني خودرو ها بالاخص تاكسيها به لحاظ حجم ترددي كه در سطح شهر دارند بايستي به صورت جدي دنبال شود.
رسول زرگرپور در جلسه شوراي سازمان تاكسيراني استان، گفت: اصلاحيه ي بودجه  سال93 وپيشنهاد بودجه ي سال آينده ي اين سازمان به تصويب رسيد.

زرگرپور با تاكيد بر اينكه بايد نصب سيستم هاي هوشمند در تاكسيراني با سرعت ادامه پيدا كند ، افزود: نزديك به 6 هزار تاكسي به اين سامانه مجهز شده اند و بايد تجهيز تاكسي ها به اين سيستم تا اواسط سال آينده به دو برابر افزايش يابد.

رئيس شوراي سازمان مديريت ونظارت برتاكسيراني شهر اصفهان تصريح كرد: اين امر تسهيلات خوبي را در ارتباط با كنترل و نظارت هم در اختيار سيستم تاكسيراني و هم مسافرين قرار ميدهد.

رسول زرگرپور به تردد تاكسي هاي فرسوده و از رده خارج اشاره كرد و افزود: بايد در اين خصوص سازوكاري در نظر گرفته شود و در برنامه هاي سال آينده قرار گيرد.


مدير ارشد استان با اشاره به معضل آلودگي هوا و اقداماتي كه بايستي در خصوص مقابله با آلاينده ها صورت پذيرد تاكيد نمود:معاينه فني خودرو ها بالاخص تاكسيها به لحاظ حجم ترددي كه در سطح شهر دارند بايستي به صورت جدي دنبال شود.


استاندار اصفهان با بيان اينكه در خصوص تغيير قيمت خدمات تاكسيراني در سال 94 پيشنهاداتي مطرح شد، افزود:‌ اين پيشنهادات نيازمند كاركارشناسي بيشتري از سوي استانداري بود كه تصميم گيري در اين خصوص به جلسه ي بعدي موكول گرديد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین