|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
با پیگیری کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، دو فرد متخلف که در سطح شهر شیراز اقدام به سقط جنین و سایر خدمات غیر قانونی پزشکی در محیط های آلوده و غیر بهداشتی می کردند، به دام افتاده و به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.
به نقل از نمابر سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، یک نفر از متخلفین در شهر صدرا در یک واحد آرایشگاه فاقد مجوز کار و فرد دیگر نیز در یکی از محله های شرق شیراز و در منزل مسکونی خود به صورت غیر قانونی اقدام به سقط جنین می کردند.

این گزارش می افزاید: فعالیت غیر علمی و غیر بهداشتی این افراد منجر به آسیب های جدی و جبران ناپذیر به برخی مراجعان به آنها شده است که پرونده افراد خاطی در مراجع قضایی مربوطه در حال رسیدگی است.

بر اساس این گزارش در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، 530 کیلوگرم انواع مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر مجاز توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان ممسنی در سطح عرضه، کشف و جمع آوری شد.

بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفندماه آغاز شده و تا پانزدهم اسفند نیز ادامه یافت که بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ممسنی در طول روزهای برگزاری موفق به شناسایی 530کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدند که در این زمینه تعدادی از متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی، چهار مورد از افرادی که با وسیله نقلیه سیار و دوره گرد اقدام به عرضه ساندویچ فلافل در شرایط غیر بهداشتی می نمودند، با دستور دادستان شهرستان جمع آوری و به پارکینگ منتقل شدند.

شهرستان ممسنی در فاصله 170 کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار دارد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین