کد خبر: ۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره بزرگ خیرین ورزشی ساز در سال 94 خبرداد.
از وزارت ورزش و جوانان، دومین بخش از گردهمایی مشترک معاونین وزارت، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان ها عصر امروز در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سید مناف هاشمی در آغاز این نشست گفت: ما به غیر از اموری که در4 اداره کل این معاونت (به جزء پشتیبانی) دنبال می کنیم که پاسخگوی نیازهای استان ها است، چندین موضوع مهم دیگر مانند اصل ماده 88، بحث خیرین، سرمایه گذاری ها و ... را نیز پیگیری می کنیم که برخی از این ظرفیت ها روی دوش ما و تکلیف اجرای آن با ما و شما است.

وی در ادامه به برخی از ظرفیت های به وجود آمده در بودجه سال 94 برای وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد وافزود: گرفتن اعتبار از محل اوراق مشارکت، اجاره و واگذاری اماکن ورزشی و چندین ظرفیت دیگر از جمله راه هایی است که می تواند ما را در سال جدید برای رسیدن به اهداف یاری رساند.

هاشمی در خصوص واگذاری پروژه های صفر تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیز گفت: ما در سال جاری 179 پروژه بالای 50 درصد را در روزنامه ها برای واگذاری به بخش خصوصی در سراسر کشور آگهی کردیم که اگر از این تعداد 50 پروژه به سرانجام رسید و موفق عمل کرده ایم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در همین خصوص ادامه داد: اگر هر مدیرکلی توان این را دارد که پروژه های خود را بفروشد حتماً این کار را بکند. اگر شما در استان خود بتوانید تنها یک پروژه را بفروشید و به فرض 20 میلیارد از آن عاید داشته باشید، می توانید 20 درصد از این مبلغ را خرج بودجه جاری و مابقی را برای تکمیل دیگر پروژه ها صرف کنید.

مناف هاشمی در ادامه در خصوص حوزه منابع انسانی اظهار داشت: ما در بخش حقوق و مزایا به جهت فاصله حقوقی همکاران با سایر کارکنان دولت دچار مشکل هستیم که با رایزنی های انجام شده تا حدودی این مرتفع خواهد شد و شما نیز باید از طریق استانداری ها پیگیر این قضیه باشید.

وی با بیان این که دولت برای کوچک سازی خود، اصلاح اساس نامه اداری را ابلاغ کرده است، گفت: این اصلاحیه تفاوت حقوقی دستگاه ها را کاهش می دهد که امیدواریم بر اساس آن این رویه اصلاح شود.

هاشمی ادامه داد: ما از حدود 3هزار پستی که در استان ها خالی داریم مجوز حضور 960 پست را گرفته ایم که باید جذب شوند.

او در ادامه با بیان این که ما در نظر داریم همکاران خود را متناسب با وظیفه ای که نسبت به معاونت ما دارند ارزیابی کنیم، افزود: یکی از شاخص های ارزیابی ما موضوع مربوط به واگذاری و اجاره ی پروژه های ورزشی خواهد بود که از مدیران کل می خواهیم به صورت جدی به این بحث ورود پیدا کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی در پایان با اعلام این خبر که جشنواره بزرگ خیرین ورزشی ساز را در سال 94 داریم، گفت: ضمن این جشنواره، همایش اجرایی کردن ظرفیت ها، قوانین و احکام سال 94 را نیز خواهیم داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین