|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
معاون رییس پلیس راهور ناجا گفت: امسال حدود یکهزار و 200 کشته نسبت به پارسال از تلفات رانندگی در کشور کاسته شده است.
سرهنگ احمد رستمی روز سه شنبه در آیین آغاز بکار خط تولید وانت بار آریسان در ایران خودرو تبریز افزود: سهم آذربایجان شرقی ازاین کاهش، حدود یکصد کشته بوده و این استان رتبه برتر در ارتقای ایمنی رانندگی و مقام دوم کاهش تلفات رانندگی را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش تلفات تصادفات رانندگی در یکسال گذشته اقدامات موثری انجام شده است، اظهار کرد: برای کاهش تلفات رانندگی نیازمند راه ایمن، کاهش رانندگی پرخطر و وسیله نقیله ایمن تر و خدمات پس از فروش مناسب تر هستیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین خط تولید پیکان وانت با حضور معاون انسانی سازمان محیط زیست و معاون سازمان ملی استاندارد ایران متوقف شد.

با توقف خط تولید پیکان وانت، این خودرو به موزه تاریخ خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو پیوست و خط تولید وانت آریسان (پی.یو.وان) امروز در شرکت ایران خودرو تبریز راه اندازی شد.

وانت آریسان بر روی پلت فرم پژو 405 طراحی و دارای موتور 1700 سی سی چهار سیلندر است.

این خودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز با ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گیربکس پنج دنده ارایه می شود.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران است وکلان شهرتبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین