|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۴۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
معاون گردشگری قزوین گفت: برنامه‌های جذب گردشگر و معرفی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری قزوین در کشور تدوین شد.
نشست تخصصی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز به ریاست مرتضی روزبه استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استادار قزوین و قائم مقام ستاد هماهنگی سفر و محمدعلی حضرتی‌ها مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر صبح فردا در سالن همایش بهشتی قزوین برگزار می‌شود.

نادر محمدی با اشاره به برگزاری جلسات خدمات سفر در استان قزوین اظهار داشت: نخستین جلسه ستاد هماهنگی سفر ویژه نوروز آبان ماه امسال با محوریت برنامه‌ریزی برای تبدیل قزوین به مقصد گردشگری مسافران و گردشگران کشور برگزار شد.

وی با اشاره به این نکته که در آستانه عید نوروز ستاد هماهنگی سفر به منظور جمع‌بندی برنامه‌های خود و ارائه برنامه‌های استان قزوین برای ایام نوروز نشست ستاد هماهنگی سفر را برگزار می‌کند، عنوان کرد: برنامه‌های بسیار مناسب و متنوعی  در حوزه گردشگری  برای عید نوروز و ایام تعطیلات در استان  تدوین شده است، که شرح آن در نسشت ستاد خدمات سفر ارائه می‌شود.

معاون گردشگری استان قزوین با تاکید به این نکته که تنها به واسطه هم‌افزایی و هم‌فکری تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین می‌توان قزوین را به عنوان مقصد گردشگری در کشور مطرح کرد، گفت: رشد و توسعه صنعت گردشگری در استان قزوین تنها به واسطه هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی ممکن می‌شود.

وی با اشاره به لزوم شناساندن جاذبه‌های گردشگری قزوین به کشور تاکید کرد: اگر بخواهیم استان قزوین را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم در مرحله نخست باید جاذبه‌های گردشگری و منحصر به فرد قزوین را به سایر استان‌های کشور معرفی کنیم.

محمدی افزود: در همین راستا برنامه‌های بسیار مناسبی تدوین شده ‌که بسیاری از آن‌ها برای نخستین بار در استان قزوین اجرایی می‌شود،‌برنامه‌های آن در نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین ویژه نوروز ماه ارائه می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین