کد خبر: ۴۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع توسعه ساخت‌وساز در بیمارستان‌های سطح شهر کرج تصویب شده، گفت: با این روند سرانه تخت‌های بیمارستانی کرج افزایش می‌یابد.
محمدصادق باغستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بودجه بهداشت و درمان که برای سال 94 از سوی شورای اسلامی شهر کرج مصوب شده، اظهار داشت: بالغ بر 600 میلیون تومان بودجه در سال 94 برای خرید تجهیزات و کمک به بیماران دیالیزی در شورای شهر کرج مصوب شده است.

وی افزود: 500 میلیون تومان نیز برای بازسازی و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان کرج تصویب و در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر کرج با اشاره به تعامل میان دانشگاه علوم پزشکی البرز و شورای شهر کرج، بیان کرد: بر این اساس بالغ بر 30 هزار متر مربع در بیمارستان‌های سطح شهر، توسعه ساخت‌وسازها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی در جذب منابع ملی موفق عمل کرده، تصریح کرد: در زمینه افزایش سرانه تخت بیمارستانی اقدامات خوبی در حال انجام است و زیرساخت‌های لازم در این راستا فراهم می‌شود.

باغستانی با اشاره به تعاملات و همکاری با آموزش و پرورش استان البرز، گفت: در زمینه هوشمندسازی مدارس مبلغ قابل توجهی درنظر گرفته شده و این درحالی است که در سال جاری برای ورزش و بهداشت مدارس مبلغ 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته بود که در سال آینده این رقم افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه هوشمندسازی و نمازخانه‌های مدارس کرج مبلغ قابل توجهی از سوی شورای اسلامی شهر کرج در سال 94 در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: در این راستا همکاری‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده تا در زمینه افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی، بدون پرداخت عوارض، در محیط‌ بیمارستان‌های فعلی به ساخت‌وساز بپردازند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش سلامت و درمان مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته، گفت: یکی از فعالیت‌هایی که در سال جاری و آینده پیگیری می‌شود، شناسایی مالکان و  زمین‌هایی که کاربری درمانی دارند، است که در 12 منطقه شهرداری در دستور کار قرار گرفته تا برای هریک دفترچه‌ای تهیه و تسهیلات و شرایط ساخت‌و‌ساز در آن‌ها ارائه شود.

باغستانی خاطرنشان کرد: از تمامی افراد علاقمند در بخش سلامت و درمان دعوت می‌شود تا به صورت جدی در جریان کار قرار گیرند تا به این وسیله جایگاه درمانی شهر ارتقا پیدا کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین