کد خبر: ۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
پروژه‌های در دست اقدام در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات در راستای گسترش فعالیت‌ها در زمینه اجرای طرح‌های تحقیقاتی سازگار و همسو با محیط زیست است.
رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌های ذیربط در راستای کاهش ریزگردها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دکتر علی عباس پور، رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری، با اعلام این خبر افزود: انجام پروژه‌های مشترک با سازمان‌هایی نظیر شهرداری در سطح ملی و سازمان یونسکو در بعد بین‌المللی از دیگر فعالیت‌های این واحد در راستای حفظ و حراست از محیط زیست به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعطای کرسی انرژی‌های تجدیدپذیر از سوی سازمان یونسکو به این واحد دانشگاهی گفت: پروژه‌های در دست اقدام در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات در راستای گسترش فعالیت‌ها در زمینه اجرای طرح‌های تحقیقاتی سازگار و همسو با محیط زیست است.

وی بر لزوم کاهش مصرف انرژی در سطح واحد علوم و تحقیقات تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از انرژی‌های نو همچون انرژی باد، خورشید و ترکیب حرارت و قدرت (HCP)، کاهش تلفات آب و تولید زباله و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید انرژی پسماندها از جمله برنامه‌های آتی دانشکده محیط زیست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین