|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نامه عزل سید سعید افجه ای از سخنگویی و عضویت هیات مدیره این باشگاه را امروز ( دوشنبه) به وی ابلاغ کرد.
به نقل از یک منبع مطلع در باشگاه استقلال تهران، افشارزاده در ابلاغ عزل افجه ای از عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به دستور وزیر ورزش برای این عزل اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، قرار است روز چهارشنبه نیز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برگزار شود و یکی از دستورات این جلسه، اعلام عزل افجه ای از هیات مدیره استقلال است.

پیشتر افشارزاده درباره ماجرای عزل افجه ای گفته بود: بارها از افجه ای خواسته ام کمتر مصاحبه کند، زیرا شاید سوالی از او شود که به ضرر استقلال تمام شود.

وی افزود: افجه ای اعلام کرده هدیه نفیسی به بازیکنان داده و این بحث برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد. البته این ماجرا دلیل اصلی عزل او نیست و بارها درگذشته با وجود درخواست های مختلف برای برکناری او، این کار را نکردم. با این حال اکنون نامه او را برای عزل از هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش دادم و از این پس وی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه نخواهند بود و این حکم به زودی به وی ابلاغ می شود.

افجه ای نیز امروز (دوشنبه) در گفت وگو با یکی از رسانه ها گفته است: در حال حاضر ترجیح می دهم تا زمان برگزاری جلسه هیات مدیره و بازی روز پنج شنبه استقلال - نفت تهران صحبتی نکنم و همه چیز را پس از بازی با نفت تهران خواهم گفت.

وی افزود: به عنوان یک استقلالی دوست ندارم این تیم وارد حاشیه شود. برخی مسائل بزرگ نمایی شده که قابل مطرح و بحث کردن نیست. از همه رسانه ها عذرخواهی می کنم و تا قبل از بازی با نفت تهران صحبتی ندارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین