|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
سرمربی تیم هفت‌الماس قزوین گفت: هفت‌الماس قزوین در دقایق پایانی بازی به دلیل خستگی و کم تجربگی در مقابل پمینای اصفهان مغلوب شد.
محمدرضا اسلامی عصر امروز پس از بازی تیم هفت‌الماس قزوین در مقابل پمینای اصفهان که در ورزشگاه شهیدبابایی قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: تیم هفت‌الماس بازی را خوب اداره کرد ولی در دقایق پایانی بازی به دلیل خستگی و کم تجربگی بازیکنان هفت‌الماس متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: تیم هفت‌الماس در شرایطی بازی می‌کند که تمامی تیم‌های لیگ از وجود بازیکنان خارجی و ملی پوش بهره می‌برنند و این مهم به طور قطع در عملکرد تیم جوان هفت‌الماس تاثیر می‌گذارد.

سرمربی تیم هفت‌الماس قزوین عنوان کرد: با تمام مشکلات روحی که بازیکنان هفت‌الماس در چند هفته اخیر آن را تحمل کرده‌اند و با وجود اینکه هفت‌الماس شش بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی این تیم قزوینی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و این باخت چیزی از شایستگی‌های تیم هفت‌الماس کم نمی‌کند.

اسلامی درباره محرومیت تماشاگران قزوینی خاطرنشان کرد: تماشاگران قزوینی باید باور داشته باشند که برای موفقیت تیم هفت‌الماس تاثیرگذار هستند و نباید با شعارهای احساسی سبب محرومیت خود شوند.

وی گفت: اشتباه داوری به ویژه در بازی‌های نزدیک طبیعی است و باید تماشاگران قزوینی آستانه صبر خود را بالا ببرند و مانند همیشه هفت‌الماس را کمک کنند.

سرمربی تیم هفت‌الماس قزوین افزود: امیدواریم که تماشاگران قزوینی در بازی‌های بعدی بازهم از تیم هفت‌الماس حمایت کنند و بدین وسیله بتوانیم در دیدارهای پیش‌رو هفت‌الماس در بازی‌ها برنده باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین