|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تربیت متعادل با محبوبیت و مقبولیت مربی حاصل می شود، گفت: معلمان پرورشی، محبوب و معقول باشند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا کفاش در جمع فرهنگیان شهرستان بردسیر با بیان اینکه رمز موفقیت امام خمینی (ره) نفوذ در دلها و تسخیر قلب ها بود، افزود: تربیت بدون نفوذ در دل ها و تسخیر قلب ها ممکن نیست.

وی با اشاره به شش ساحت تربیت دینی و اخلاقی، سیاسی و اجتماعی، زیستی و بدنی، هنری و زیباشناختی، اقتصادی حرفه ای وعلمی و فناوری مندرج در سند تحول بنیادین تأکید کرد: تربیت باید در دامن این ساحت ها اتفاق بیفتد و عدم توجه به هر یک موجب تربیت ناقص می شود.

کفاش خاطر نشان کرد: افراط، تفریط، کندروی و زیادروی دشمن تربیت و پرورش متعادل است.

وی افزود: شعار آموزش کاربردی، پرورش متعادل و عزتمندی معلم آموزش و پرورش استان کرمان در دولت تدبیر و امید، محوری ترین شعار تربیتی در آموزش و پرورش است.

کفاش تصریح کرد: همانگونه که جسم متعادل رشد می کند باید انسان در راستای پرورش متعادل روح خود نیز گام بردارد.

وی بر هماهنگی مدیر، معاون، مربی و والدین در تربیت دانش آموزان تأکید کرد و گفت: عدم هماهنگی و ارائه الگوهای متفاوت، دانش آموز نامتعادلی را تربیت می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ظالمانه داعشی ها در منطقه گفت: داعشی های تکفیری پرورش یافته مکتبی هستند که نمازهای پنجگانه را به موقع می خوانند اما تربیت آنها تک بعدی و تک ساحتی است.

کفاش بیان کرد: داعشی ها در بعد انسانی، علمی، اجتماعی و سیاسی رشد نکرده اند و قدرت تأمل و تفکر در پدیده ها را ندارند که نتیجه تربیت تک ساحتی آنهاست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین