|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
کد خبر: ۴۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
وی افزود: طبق احکام صادره دو حکم اعدام در ملاء عام و مجازات تعزیر متناسب برای متهمان آن صادر شده است اما با توجه به اینکه تجدیدنظر خواهی صورت گرفته پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم برای متجاوزین به عنف در شهربابک خبر داد.

 یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر از صدور حکم برای متجاوزین به عنف در شهربابک داد و گفت: دادگستری شهرستان شهربابک و دادگاه کیفری استان در کوتاه ترین زمان ممکن به این پرونده رسیدگی کردند و طبق موازین قانونی و شرعی حکم پرونده تجاوز به عنف در شهرستان صادر شد.

وی افزود:  طبق احکام صادره دو حکم اعدام در ملاء عام و مجازات تعزیر متناسب برای متهمان آن صادر شده است اما با توجه به اینکه تجدیدنظر خواهی صورت گرفته پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اگر حکم در دیوان عالی کشور تأیید و دستور اجرای حکم صادر شد حتما حکم اجرایی می‌شود.شاخصه‌های کلی برای راه‌اندازی حوزه‌های قضایی جمعیت شهر، تعداد پرونده و مساحت است.

وی افزود: صدور مجوز راه‌اندازی حوزه قضائی در شهرهای خاتون آباد و خورسند نیاز به بررسی دارد و رییس دادگستری شهربابک بررسی می‌کند در صورت نیاز و دارا بودن شاخصه‌های مورد نظر در آینده واحد قضایی در این شهرها نیز راه‌اندازی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم قطعی در رابطه با پرونده تلفات دام دامداران شهربابک از آلایندگی صادر شده و بخشی از این مطالبات نیز وصول شده و تا ریال آخر آن انشاالله وصول شده و به افراد پرداخت می‌شود.

موحد تصریح کرد: ممکن است فرآیند وصول مطالبات زمان‌بر باشد اما در اجرای آن شکی نیست البته ازین پس در اجرای آن تسریع صورت خواهد گرفت.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین