|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۴۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
رییس پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت دولت از پژوهش های کیفی در کشور گفت: باید بصورت جدی وارد این عرصه شد.
محمدرضا جوادی یگانه عصر یکشنبه در آیین تجلیل از پژوهش های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان یزد در مجتمع امام علی (ع) این شهر افزود: هدف و برنامه اصلی پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات وزارت ارشاد اسلامی دوری از پژوهش های کمی است .

وی ادامه داد: باید از گرایش به پژوهشهای رایجی که به کمیت توجه دارد خودداری کرده و به سوی پژوهش ها و تولیدات کیفی حرکت کنیم .

این مسوول اظهار داشت: دولت و متولیان امر بصورت عملی از این رویکرد مهم حمایت می کنند که قطعا تحقق این امر ثمرات زیادی را برای جامعه اسلامی به همراه خواهد داشت .

جوادی یگانه در ادامه به پژوهش های استانی در سطح کشور اشاره و خاطر نشان کرد: این پژوهش ها می توانند نقش مهمی در تولیدات ملی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پژوهش، هنری بزرگ و دیریاب محسوب می شود تصریح کرد: افرادی در فعالیت های پژوهشی سرآمد می شوند که سال های متمادی در این عرصه مهم تلاش داشته باشند .

عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه با بیان اینکه پژوهش مجموعه ای از کارهای تحقیقاتی در مباحث مختلف است که باید خودش را در کار نشان دهد بر تلاش مضاعف در این عرصه تاکید کرد .

جوادی یگانه از پژوهشگران استان یزد که بر حسب نیاز نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توجه و فعالیت داشته اند قدردانی کرد .

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از پژوهشگران برتر استان یزد در بخش های فرهنگی، هنری و اجتماعی تقدیر بعمل آمد .

استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین