|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۷
کد خبر: ۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
استاندار کرمان گفت: تمام تلاش مدیران باید برای توسعه باشد و نباید آرامش و اتحادی که به وجود آمده است خدشه دار شود.
علیرضا رزم حسینی عصر یکشنبه در آیین افتتاح شهربازی سرپوشیده در بوستان مادر شهر کرمان افزود: اگر این گونه شود همه ما مسوول هستیم.

وی از رسانه ها خواست به حاشیه ها نپردازند و به اتحاد بپردازند و سرمایه گذاران را تشویق کنند.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار پیشرفت داشته است گفت: امیدواریم مذاکرات هسته ای هم در پایان سال طبق آنچه مدنظر مقام معظم رهبری و حق کشورمان است به سرانجام برسد.

استاندار کرمان بیان کرد: امروز اگر ما شکاف ها را بزرگ کنیم مسوول هستیم.

وی گفت: هر کسی بخواهد وحدت در استان و کشور را خدشه دار کند خیانت کرده است.

رزم حسینی افزود: شهدا شهید نشدند که ما به جان هم بیفتیم بلکه شهید شدند که مردم در سایه اسلام زندگی شرافتمندانه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم مدیران سیاسی شوند تصریح کرد: ما سال آینده انتخابات داریم که از همین الان حساسیت های انتخاباتی شروع شده است و این حساسیت ها باید تبدیل به اتحاد شود.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب قانون است و سیاسی ها و اقتصاددان ها براساس قانون عمل کنند زیرا آبرو و شرف ما در گرو قانون است.

استاندار کرمان افزود: ما توانسته ایم بواسطه بزرگانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی دامنه امنیتی کشور را به مرزهای اردن ببریم.

وی گفت: اختلافات مایه بدبختی هر مملکتی است و پیشرفت در سایه وحدت امکان پذیر است.

وی افزود: اکنون استان کرمان شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذران فراهم کرده است که به یمن شهدا و خون شهیدان است.

رزم حسینی اظهار کرد: امروز همه همدل شده اند که دغدغه ما توسعه استان باشد و کرمان امروز نیازمند کارهای اساسی است.

وی گفت: امنیت و پایداری کشور و همچنین اگر امروز ما می توانیم آبادانی و پیشرفت داشته باشیم به یمن رزمندگان و ایثار و مجاهدت های آنهاست و باید احترام آنها را نگه داریم.

وی بیان کرد: امسال اتفاقات خوبی در استان کرمان صورت گفته است و کرمان دوره جدیدی را تجربه می کند.

استاندار کرمان گفت: قراردادی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای پروژه های 9 گانه شهر کرمان بسته شده است بعد از عملیاتی شدن تا 20 سال آینده مشکل ترافیک استان را حل می کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب امروز بر مبارزه با حاشیه نشینی، زمین خواری و کوه خواری تاکید کردند و حمایت جدی به عمل آورده اند.

وی گفت: کشوری که کمبود سرمایه دارد نیاز به حضور جهادی سرمایه گذاران دارد.

رزم حسینی با بیان اینکه جوانان ما نیاز به اشتغال دارند خاطرنشان کرد: مردم ما می فهمند که سیاسی کاری چیست امروز که استان کرمان فرش قرمز واقعی برای کارآفرینان پهن کرده است آیندگان ما را نمی بخشند اگر از این فرصت استفاده نکنیم.

وی افزود: مطمئن باشید اگر تحریم ها برداشته شود و بروکراسی اداری را از میان برداریم و اختیارات را به انسان های کاردان بدهیم خواهید دید سطح رفاه مردم ارتقا پیدا خواهد کرد و این شعار نسیت بلکه واقعیت است.

وی گفت: امروز همه بفهمند که توسعه یعنی باید از روستا و سپس شهر و پایتخت شروع شود لذا ما توسعه را از روستاهای بخش شهداد شروع می کنیم.

استاندار کرمان از افتتاح طرح های فراوان عمران و خدمات شهری در سال آینده خبر داد و افزود: باغ فتح آباد و موزه مدرسه حیاتی سوم خرداد افتتاح می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین