کد خبر: ۴۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
فرماندار خلخال گفت: امسال 41 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
مهدی احمدی روز یکشنبه در همایش مشارکت اجتماعی در کنترل و کاهش مواد مخدر و روان گردان ها در خلخال افزود: با توجه به ناکافی بودن فعالیت های فیزیکی و انتظامی در مقابله با معضل اجتماعی مواد مخدر و ریشه کنی آن نقش برنامه های اجتماع محور

می تواند در مبارزه با مواد افیونی در جامعه مفید باشد.

وی اظهار کرد: ریشه کنی مواد مخدر از جامعه نیازمند استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه های منطقه ، تقویت مبانی اعتقادی ، تحکیم بنیان خانواده و آگاه سازی جامعه از آثار مخرب و زیانبار سوء استفاده از مواد مخدر است.

به گزارش ایرنا ، علی نباتی دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این همایش گفت: بیش از نیمی از جمعیت زندان خلخال را محکومین مواد مخدر تشکیل می دهند.

وی به تشکیل 391 پرونده مواد مخدر در سال جاری در دادسرای این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای 354 پرونده حکم محکومیت با مجازات زندان ، شلاق ، تبعید و جزای نقدی صادر شده است.

وی گفت: در شرایط فعلی هیچ یک از افراد جامعه مصون از آلودگی مواد مخدر نیست و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی همت عمومی مردم را طلب می کند.

در این همایش که به همت انجمن حمایت از ترک اعتیاد نور امید خلخال و فرمانداری و بهزیستی این شهرستان برگزار شد از دست اندرکاران و تلاشگران انتظامی و اجتماعی عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

شهرستان خلخال با جمعیتی بالغ بر 95 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین