کد خبر: ۴۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کل کشور در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان تهران از اطلاع رسانی مناسب در مبادی خروجی و ورودی شهرها با هدف جذب گردشگر خبر داد.
مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی کشور در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان تهران که عصر امروز در استانداری تهران برگزار شد درباره لزوم تعامل بین بخشی دستگاه های ذیربط اظهار داشت: تهران 18 درصد جمعیت کشور را دارد که این جمعیت در نظام محاسباتی هم تهدید است و هم فرصت که می تواند به بخش اقتصادی و فرهنگی کمک کند ودر مواردی که درست مدیریت نشود تهدید است.

وی با بیان این که تهران در نوروز کلان شهر آرامش است افزود: سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز می شود و همین روز آغاز فعالیت های ستاد نوروزی کشور است که تا 15 فروردین به طول می انجامد و بر اساس ششمین جلسه ستاد سفرهای نوروزی که در وزارت کشور برگزار شد 25 اسفند را روز مشترک در بحث خدمات سفر و ترافیک قرار دادیم.

رحمانی موحد خاطر نشان کرد: اگر مانوری در قالب چارچوب سفرهای نوروزی در تهران قرار است انجام شود در همین روز صورت بپذیرد.

وی درباره جانمایی چادرهای جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر باید در جانمایی چادرها دقت بیشتری کند که در سال گذشته متاسفانه برخی نقاط برپایی چادرها در مکان های مناسب نبود و ارائه خدمات با مشکل مواجه شده بود.

وی با بیان این که انگیزه های خوبی برای سفر به تهران انجام شده است افزود: با آماده شدن مکان های گردشگری و توریستی مردم سایر شهرهای کشور تمایل  سفر کردن به تهران را دارند و اگر ساعات کار واحدهای صنفی با مراکز گردشگری هماهنگ باشد مسافران بیشتری می توانند از تهران بازدید کنند.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی کشور افزود: مساجد تهران باید شیفت بندی کنند و به جز خدمات نماز ، خدمات بهداشتی نیز به مسافران ارائه کنند و همچنین اطلاع رسانی در مبادی خروجی و ورودی شهرها باید انجام شود زیرا این امر در جذب گردشگر تاثیر بسیار زیادی دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین