|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شوکی که به کادرفنی دادیم خیلی خوب جواب داد و باعث شد تیم اوج بگیرد.
سعید عباسی با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما با غیرت و تمام وجودشان در این بازی ظاهر شدند و من از همه آنها تشکر و برایشان دعا می‌کنم. ضمن اینکه مثل همیشه به آنها پاداش می‌دهیم.

وی افزود: بچه‌ها خود را پیدا کرده‌اند و به خودباوری کامل رسیده‌اند، اینکه هر روز بهتر از دیروز می‌شویم خیلی خوب است و نشان می‌دهد که تغییرات در تیم ما به خوبی جواب داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: شوکی که به تیم وارد کردیم خیلی خوب بود و بازی‌های تیم نشان می‌دهد که تاثیر این شوک چقدر مثبت بوده است. با برنامه این کار را کردیم و مطمئن باشید آینده خوبی در انتظار تراکتورسازی خواهد بود.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا اگر خطیبی سرمربی تراکتورسازی می‌ماند این نتایج به دست نمی‌آمد، گفت: آن زمان تیم ما در سراشیبی بود و با نشست‌هایی که با مسئولان تیم داشتیم تصمیم گرفتیم برای بیشتر نشدن مشکلات کادرفنی را تغییر دهیم که خوشبختانه این شوک ما خیلی خوب جواب داد و تیم‌مان دوباره اوج گرفت.

وی همچنین درباره جلسه‌اش با بهروان و مسئولان ورزشگاه یادگار امام گفت: بین ما و مسئولان ورزشگاه هیچ مشکلی نیست و در جلسه به تعامل خیلی خوبی رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود تونی درباره مشکلات مالی صحبت کرده‌ است گفت: اصلا چنین چیزی نیست و این موضوع را تکذیب می‌کنم. در پرداخت‌هایمان نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتری داریم. شاید در ترجمه پرتغالی به فارسی اشتباهی صورت گرفته است.

عباسی درباره وضعیت بازیکنان این تیم هم گفت: دیگر فرصت آن را نداریم که ستاره جذب کنیم. دوسانتوس را آوردیم و اگر بازیکنانی که در شرایط آرمانی نیستند برسند، وضعیت خوب خواهد شد، این نفراتی هستند که در اختیار تونی قرار دارند و می‌توانند خودشان را کم‌کم نشان دهند و شرایط بهتر می‌شود.

وی درباره اینکه تراکتورسازی قرار است با پرواز چارتر به عربستان برود، گفت: با توجه به پرواز حجاج و ایام عید امکان پرواز چارتر نبود اما نمی‌گذاریم مشکلات سال گذشته پیش بیاید و تیم را به گونه‌ای اعزام می‌کنیم که بازیکنان دچار خستگی نشوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد هواداران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین